Planning

ttd.jpg

Het weekend was leuk en ontspannen. Hoewel mijn rug die niet helemaal meewerkte (en het vanochtend weer erger werd, nadat ik gisteren dacht dat het wel zo’n beetje over was..), hadden we het erg gezellig op de bbq van mijn broertje. Schuilend voor de regen, warmte zoekend bij de bbq en de drank, haha

We zijn ’s nachts wel naar huis gereden (in plaats van nog een nacht bij mijn ouders logeren), zodat we zondag op ons dooie gemak konden uitslapen. Lekker films gekeken en veel geslapen. Moest ik mezelf wel een beetje toe dwingen, aangezien er ook wel werk lag.

De planning voor deze week is vol: afspraken, deadlines, verjaardagen, de kleinties,een concert,  oefenen voor nieuwe kwartaallessen en sporten/les geven.
Hoe staat het met jullie planning? Is het al komkommertijd??

Kus,