Back :)

Ben er weer – nog steeds een beetje duf en misselijk (blijkbaar mijn versie jetlag), maar lekker weer thuis! Terugreis was lang en niet helemaal zoals gewenst, maar met een omweg en extra vertraging zijn zowel ik als mijn koffer (die werd gisterochtend om 6.28 uur gebracht!) back in NL!

De kleintjes zijn er inmiddels ook. Gistermiddag zijn we naar het circus geweest en dat vonden ze helemaal te gek. Vandaag een dagje ‘cocoonen’ – lekker thuis met zijn viertjes. Kleintjes stappen net het bad in en ik zit te werken achter de laptop. Was draait, bedden straks even verschonen en het eten is al in huis – lekker hoor! Het weer ziet er een stuk beter uit dan gisteren, dus misschien nog even lekker naar het bos vanmiddag (als mijn schema het toe laat, anders gaan zij met zijn drietjes). Vanavond sporten – ben tussendoor dus nog aan het oefenen met de nieuwe choreografie en muziek.

Dus.. als vanouds bezig met van alles en nog wat dus :) En jullie? 

Kus,

11 Reacties

  1. Lekker hoor :-)

    Ik heb vandaag een rustig dagje zonder veel plannen.

  2. Zitten in het zonnetje in de serre, mads voeden, zo middagdutje.. jaah, we zijn druk ;).

  3. Ha, goed dat je er weer bent! Ik doe het lekker rustig aan vandaag.

  4. de tijd vliegt… letterlijk en figuurlijk!

  5. vandaag mijn tweede werkdag alweer gehad. gelukkig maar een halve dag vandaag, kon ik vanmiddag weer lekker knus met nova op de bank.

  6. Welcome back en heb je nog mooie dingen gezien om te verhalen?

  7. Hai!
    Gisteren idd beter dan éérgisteren, maar ik hoop dat het vandaag nog beter weer is. Hoef Timme vandaag nl niet te badderen, (was gisterochtend de hele ohtendbesteding, LOL, kinderen en mijzelf badderen:)ben nu zelf al schoon en in de kleren, dus wil zometeen even met de duowagen (best zwaar!) naar de stad lopen. Lekker frisse neus en ff shoppen!
    kus voor de kids!

  8. Daar ben je weer!!!
    En ja, wat doen wij? Same old, same old!
    Kom lekker bij, meid!

  9. lekker thuis, zo klinkt het….die dingen zijn vaak best aardig maar zooo vermoeiend hihi.

  10. Welkom terug! In het steeds koudere en vroeger donker wordende Nederland ( :

  11. WB :) Toch fijn om thuis te zijn he? Zeker als de kleintjes er zijn to brighten your day :)

Geef een reactie

