Gone with the wind…

getal.jpg

… ik ben er vandoor.
Weggewaaid van deze plek op het wereldwijdeweb waar ik me een jaar vermaakt heb. Even wat feitjes: in dat jaar bezochten 38,980 dit blog, best day ever: 299 visits. Ik plaatste 222 berichten en kreeg daar 2,668 reacties op – mooie nummers om mee af te sluiten!)

Al dwarrelend in de wind vroeg ik me af wat ik zou doen. Helemaal stoppen of toch doorgaan? 

Maar verandering van spijs doet eten en inmiddels ben ik ergens anders op het wereldwijdeweb neergedaald.

Komen jullie me zoeken?? Als je me wilt blijven volgen, reageer dan met je e-mailadres en dan geef ik je mijn nieuwe stek door!

Kus!

PS> Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon op de wilde gok gaan zoeken… voor de avonturiers onder ons – het plaatje is een hint…

44 Reacties

  1. natuurlijk blijf ik je volgen, maar uit je hint word ik niks wijzer.. help! :)

    (je hebt mijn mail toch?

    kus!

  2. @Neel: hahaha.. en dat van de winnaar van de vorige webwissel :) toen had je me binnen een kwartier!! ;)
    Kus

  3. Heey bijzonder!
    Ik zou je wel graag blijven volgen. Mail je me even op elvivandijck@gmail.com ??? Ik ben niet zo goed in hints geloof ik.. ;-)

  4. Ehh ben slecht in hints, dus mijn email heb ik bij deze reactie ook ingevuld…
    Jammer dat je hier weggaat, dacht dat je hier wel lekker op je plak was. Maar verhuis dus graag mee!!!
    Xx.

  5. zou graag willen blijven genieten van je weblog maar ben slecht in het oplossen van hints….

  6. Bovenstaand plaatje doet me heel erg denken aan de blog van

    http://stuffonwalls.wordpress.com/van-1-tot-100/

    maar ik heb eerder nooit enig verband gezien tussen jouw en die blog, dus je verhuist niet naar daar?

    Bij Stuff on Walls is het trouwens ook bijzonder stil de afgelopen weken.

  7. Ik wil gráág je nieuwe adres! Je hebt m’n emailadres!

  8. ps ik heb het geprobeerd op twentysix.punt.nl , wat wel degelijk een site bleek te zijn, maar eentje die (nog) niet echt in gebruik is. Denk nog even verder.

  9. Ik wil ook graag je nieuwe adres!

  10. Ik wil ook graag je nieuwe adres!

  11. Kom maar op met dat adres !

  12. Give it to me!

  13. Natuurlijk wil ik je nieuwe webstek weten!

  14. Mail je mij ook?

  15. Annibal wil ook meedoen! (En sorry, je opzoeken wil ik graag doen, maar ik heb zo een date met mijn serie, haha!)

  16. Allereerst: bedankt voor de groeten via Miekuh en natuurlijk de groeten terug!

    En dan, een verhuizing. Ik ben al even wezen googlen. Maar tot op heden no result. Uiteraard wil ik je nieuwe adres hebben, dus mailen maar! Ik open de mail nog niet, wil nog wel even verder zoeken.

  17. Vind het stiekem wel leuk, hide and seek on the net. Alleen, ik kom geen steek verder! Krijg ik nog een hint?

  18. @ allen:

    hint – Sanneke zit qua denkwijze in de goede richting!
    ;)

    Ga jullie vandaag mailen waarschijnlijk!

  19. Hmm fijne hint, want dat met die nummers had ik ook al door ;-) Zoek nog wel even verder haha.

  20. Kom nou maar op met die oplossing :-)

  21. ik heb je al gevonden!!! nanananana!

  22. snap niks van je hint trouwens.

  23. @ mIek.. omdat het dus ook niet goed was :) LOL

    @ allen: luister maar niet naar Miek – de hint is goed!

  24. Omdat je nummers tot 25 gaan…hierop de 25e reactie…het ga je goed!

  25. Verandering van spijs doet eten. Ik ben benieuwd waar je neergestreken bent.

  26. Ik háát hints. Mail je me??? Ga ik ondertussen toch even wat proberen :)

  27. LOL ik kwam tijdens het zoeken wel steeds op dit blog terecht.. *zuchtje* ik kan het ook niet vinden geloof ik :(

  28. natuuuuuuuuurlijk wil ik je nieuwe ‘adres’ !!!

  29. Mij mag je ook mailen!

  30. En mij ook :-)

  31. Waaah! Ik wil hem ook! (Hints zijn aan mij ook niet echt besteed vrees ik…)

  32. Mail mij ook….. please….. want ik had je net weer gevonden en nu wil ik je log niet weer meteen kwijt!

  33. En voor de zekerheid even mijn email: jeanineguidry@mac.com

  34. Ik dacht dat het misschien iets met het alfabet zou zijn – 26 letters – maar daar kon ik ook niets op vinden. Jammer hoor ;-)

  35. Tuurlijk wil ik je blijven volgen!

  36. dit is natuurlijk de beste manier om veel hits en reacties te scoren :-)

  37. @ Eye – ja , daar kwam ik ook achter LOL
    En dat er dus best een aantal mensen zijn die mij meelezen die ik niet ‘ken’ – leuk hoor!!!

  38. ik bijt al dagenlang op mijn vingers… maar ik laat me niet verleiden om deze variant van de da vinci code zonder oplossing achter mij te laten.

  39. ik wil je natuurlijk wel blijven lezen :) anneruth at gmail.com

  40. Hey zus,

    Houd je me even op de hoogte waar je heen fladdert?

    Thanx!

  41. Terwijl ik nog even aan het zoeken ben… je hebt mijn mailadres toch?

  42. gaarne even een linkje…

  43. Ob die Musikindustrie pleite geht, oder in Indien ein Sack Reis platzt….nMan bestiehlt uns doch hinten und vorne.nUnsere Arbeitsplu00e4tze Click http://tu2s.in/searchll100830

Geef een reactie

