Planning

ttd.jpg

Het weekend was leuk en ontspannen. Hoewel mijn rug die niet helemaal meewerkte (en het vanochtend weer erger werd, nadat ik gisteren dacht dat het wel zo’n beetje over was..), hadden we het erg gezellig op de bbq van mijn broertje. Schuilend voor de regen, warmte zoekend bij de bbq en de drank, haha

We zijn ’s nachts wel naar huis gereden (in plaats van nog een nacht bij mijn ouders logeren), zodat we zondag op ons dooie gemak konden uitslapen. Lekker films gekeken en veel geslapen. Moest ik mezelf wel een beetje toe dwingen, aangezien er ook wel werk lag.

De planning voor deze week is vol: afspraken, deadlines, verjaardagen, de kleinties,een concert,  oefenen voor nieuwe kwartaallessen en sporten/les geven.
Hoe staat het met jullie planning? Is het al komkommertijd??

Kus,

10 Reacties

  1. Wat naar dat je rug nog niet echt mee wil werken. Hier begint de komkommertijd zo langzamerhand. De lessen zijn nu afgelopen, maar ja, daar komen deze weken nog wel weer andere dingen voor in de plaats. Veel leuke dingen ook!

  2. Nog geen komkommertijd, alhoewel.. zit wel aan een komkommertje te knagen nu! ;D

  3. Nee helaas, ik ga verhuizen over een paar dagen, stressss!

  4. nog even rust … en dan bevallen ;) en DAARNA begint het echte werk pas ;)

  5. Nog lang niet! Voorlopig alleen nog deadlines, vooral dingen die voor de bouwvak geregeld moeten zijn en zoals dat een ambtelijke organisatie eigen is, gaat alles viaviavia en levert dat nu dus al stress op. Ach, eigenlijk vind ik het veel leuker als ik het druk heb dan wanneer ik me dreig te vervelen.

  6. komkommertijd? nee zeg, met een beetje mazzel 30 augustus mijn scriptie ingeleverd, dan 3 daagjes duitsland, das mijn komkommerzeit. ;)
    kus!

  7. Oei, nog steeds oppassen met de rug dus.. Anders ff naar de dokter? Mijn komkommertijd is eigenlijk nog niet begonnen (sterker nog: de laatste loodjes voor het trouwen zijn DRUK!!), maar ik zit nu wel mooi thuis te komkommeren. Fijn hoor, zo’n keelontsteking, daar heb ik helemaal geen tijd voor!!

  8. Bij mij staat er momenteel net zoveel op de agenda als bij jou op de foto van Things to do.

  9. Oh nee, bij ons op het werk blijft het druk…

  10. Komkommertijd. Die heb ik altijd in November en Maart. In de zomerperiode (april tot oktober) is het hier altijd vliegen en rennen En geen dag zonder afspraken.
    Daardoor ook nooit tijd om van het mooie weer te genieten, tenzij we met heel veel geluk nog ergens een vakantie tussen al die verjaardagen, opdrachten en ander werk weten te proppen :-)

Geef een reactie

