Herfstmoeheid

herfst.jpg

Ik heb een beetje last van herfstmoeheid. Niet zozeer fysiek – hoewel ik nu een opkomend griepje onderduk – maar meer in mijn hoofd. Sporten en een beetje kunstmatige zon helpen me daar goed doorheen hoor.

Wat er niet van overgaat is mijn logmoeheid. Ik log nu ruim twee jaar en heb maar weinig schrijfdipjes gehad. De keren dat ik het had, waren ze eigenlijk praktisch over toen ik ze uitsprak..

Wie weet wat er dus in de komende weken gebeurt op dit log. Tijdjes stil of gewoon morgen weer de draad oppakken?? Time will tell..

Kus,

14 Reacties

  1. telepathische synergie… ik herken uw euvel.

  2. Wat een fijn plaatje! Als ik nu naar buiten kijk is het maar saai grijs en grauw..
    En wat je dipje betreft: ik kan er over meepraten. Alleen is mijn oorzaak weer van hele andere aard..

  3. Soms heb je even zo’n periode. En loggen moet niet, maar het wordt wel gewaardeerd ;)

  4. doe het rustig aan… ik blijf trouw je blog bezoeken en vind het altijd leuk wat te lezen, en als je effe geen zin hebt, dan doe je het toch gewoon effe niet!

  5. Ik log niet, dus kan ik er niet over meepraten. Maar zo af en toe heb ik daarentegen last van ‘kletsmoeheid’. Ik ben een prater, een veelprater. Vooral aan de telefoon kan ik het uren volhouden. Een vriend van me – een hartstochtelijke telefoongesprekhater, trouwens, een telefoonhater in het algemeen- heeft zijn persoonlijke belrecord bij mij gebroken: 2 uur. Geheel vrijwillig.

    Maar soms ben ik blij dat ik alleen in huis rondloop, en tegen niemand hoef te praten. Sufgeluld.

  6. Komt vanzelf, en zo niet, dan niet, toch? Doe je ding en neemje tijd, wij lopen niet weg hoor ;)

  7. Is dat het? Herfstmoeheid? Ik heb er ook last van….

  8. Ja, ik herken het verschijnsel. Denk soms ook echt: nu stop ik. En ooit…zal ik dat wellicht ook doen, maar tot nu toe gaat het altijd over. Mooie plaat trouwens…daar kunnen we in ieder geval (nog) van genieten!

  9. Soms zijn andere dingen nou eenmaal belangrijker en leuker dan een log bijhouden. Gewoon lekker laten gebeuren.

  10. daar kamp ik ook al een tijdje mee, maar dat komt bij mij ook door gebrek aan middelen en overschot aan andere dingen, maar ik blijf mijn best doen..
    tot logs meis ;)
    kus!

  11. hé tis weer veranderd hier…

  12. Komt wel weer hoor, ziek maar rustig uit. :)

  13. Ja, die herfst…. de herst brengt veel verandering met zich mee, en da’s best inspannend, ook al zou je nog de hele dag op je gat zitten. Take it easy, beetje met thee of warme soep genieten van het moment.
    xx

  14. Daar hebben we allemaal wel eens last van. Komt vanzelf weer. Nooit je log deleten. Heb ik al een paar keer gedaan en eigenlijk altijd spijt van gehad.

Geef een reactie

