Almost..

..ready for take-off…

laatste artikelen verstuurd, koffer ingepakt op een aantal dingen na (die ik nog moet strijken), mails gecheckt, voicemail nog opnieuw inspreken, rotzooi opgeruimd (ahum), reisportomonnee ingepakt, gegevens creditcard mee en dan nog snel een nachtje slapen.

Oh.. had ik al verteld dat ik het weerbericht had gevonden? Zonnig, helder en een graad of 24 :D Kijk, daar wordt een mens blij van (ik negeer de stem in mijn hoofd die zegt dat ik de hele godsganse dag in beurshallen en congreszalen loop en dus niet kan genieten van het weer – het gaat immers om het idee)..

Kus, 

14 Reacties

  1. Goede reis en succes daar!

  2. Oehhh 24 graden nice…
    Slaap lekker die laatste nacht en succes in Nashvillle!!
    Xx.

  3. Heb je eindelijk weer gevonden na meer dan een jaar! Wat leuk! En je komt richting USA! Helaas is Nashville nog zo’n 8 uur van Richmond…..

    Jeanine

  4. Goede reis hoor!! Ennuhm, heb je dan echt niet één dagje vrij ofzo? Nouja, hoop dat het leuk is, hoe dan ook!

  5. Veel plezier meissie! Ik zie je daar al helemaal rondlopen! (fijn dat ik je laatst nog even gezien heb, is mijn plaatje van Bijzonder in Amerika tenminste helemaal rond!)

  6. Hopelijk blijft het weer zo mooi. Succes daar!
    x
    http://www.weeronline.nl/Tennessee/Nashville.htm

  7. hele goede reis! en veel succes uiteraard.
    kus!

  8. bijzonder has left the building… bon voyage, amiga.

  9. Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten tussen de bedrijven door!

  10. Al moet je daar werken, toch veel plezier, want het zal er anders zijn.

  11. Veel plezier, want je bent er toch even tussenuit… en mag lekker in een hotel slapen en uit eten en zo… dat vond ik altijd wel leuk van mijn vergadertripjes naar Curacao vanuit Saba: ondanks het werken is, genieten van de extra’s

  12. Ben benieuwd hoe het bevalt! Wat voor beurs bezoek je?

  13. en? wanneer kom je eigenlijk terug?

  14. Thanks for sharing your thoughts about gratis magazine. Regards

Geef een reactie

