Afronden en inpakken

nashville.png

Vandaag de hele dag op pad geweest voor twee verschillende interviews en een meeting met een opdrachtgever. Leuk, interessant, maar vermoeiend. De artikelen moet ik het morgenmiddag afhebben. Het meest ideaal is als ik er vanavond al eentje af kan ronden. Maar ik moet eerst nog mails beantwoorden en proeven lezen.

Wat een drukte allemaal. Ik ben dus aan het afronden voordat ik woensdag naar Nashville vertrek. Een week beursbezoek aan de andere kant van de oceaan. Ik heb er aan de ene kant natuurlijk onwijs zin in, maar aan de andere kant ook weer niet (I know, verwend nest). Het probleem is dat dit slechts voor één project is en ik dus die hele week niets kan doen voor andere projecten/opdrachtgevers!

Eerst maar eens afronden wat afgerond moet worden. Daarna mijn koffer pakken – heb er nog helemaal niets aan gedaan. Eerst maar eens kijken wat er eigenlijk in moet, geen idee wat voor een weer het daar is…??

Kus,  

6 Reacties

  1. Lieve Bijzonder, bedankt voor je reactie. Toeval was het niet: ik was net jouw log aan het lezen, toen ik zag dat ik een reactie had.
    Met zijn vrouw en kinderen gaat het naar omstandigheden “goed”. Ze hebben natuurlijk allemaal al een verwerkingsproces meegemaakt, omdat hij al zo lang ziek was.

    Ik zocht net in mijn mailadressen boek om je een mail te sturen, maar heb geen adres. En om Miekuh nou te gaan smsen hiervoor vind ik ook zo wat (die sms ik alleen over de lieve fotoos van Timme!).

    Goede reis (alvast) naar Nashville. Geen plek over in je koffer voor mij?

  2. Naar Nashville! Poepoe! Kan je je laptop niet meenemen en zo verder werken aan andere opdrachten als je daar bent? Aan de andere kant, als je dan toch in Nashville bent, waarom zou je er dan niet een beetje van genieten ook?

  3. Ik wil wel voor je in de plaats gaan…. geef maar een lijstje met instructies mee!

  4. Wauw, jij komt nog eens ergens. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen, weg om te werken of weg om bijv. vakantie te vieren is een wereld van verschil. Maar misschien heb je tijd om nog wat te relaxen en iets te zien van de omgeving?

  5. Geen logjes meer schrijven dus, maar aan poten.

  6. ik zou een glimmend pakje aantrekken, daar liep elvis daar ook altijd mee rond… :)

Geef een reactie

