Afterweekenddip

dierenbostaart.jpg

Ja, ik weet het – nu al een afterweekenddip? En het is nog maar net zondagavond..
Toch is ie er al – inclusief een overwhelming ‘ik wil tot mijn oren onder de dekens kruipen en maak me dan maar over een paar maanden weer wakker’-gevoel ;)

Het weekend was helemaal goed! Gister was ons kleine dametje jarig, nou ja.. klein. Ze past met gemak in maat 140 en is dus acht geworden – niet echt klein meer… Hoewel ze aandoenlijk tegen iedereen in de HEMA zei: “Ik ben vandaag jarig!” :) toen we de herfstdierentaart op gingen halen.
De verjaardag was een groot succes met familie en vrienden – heerlijk om te zien dat iedereen de moeite neemt om naar ons te komen, want voor de gros van de visite betekende het een aardig eindje rijden!

Dametje genoot met volle teugen en dat maakte alle drukte goed, hahaha

Vanochtend zijn we met dame en heer bij de familie B te H wezen kijken naar de nieuwste aanwinst Timme – en natuurlijk naar grote zus Bente :) De kinderen waren helemaal onder de indruk van zo’n klein mannetje!
Vanmiddag hebben we lekker rustig aan gedaan, met kadootjes gespeeld, de hond uitgelaten en toen was het zo al vier uur en werden ze opgehaald.

En daarna volgt de vaak de afterweekenddip :( Afleiding vind ik in het werk – waar genoeg van ligt…

Kus,

9 Reacties

  1. Ja kan me goed voorstellen dat het dan echt ff afkicken is als je de kids het weekend hebt gehad. Zeker in een weekend vol met van die leuke dingen..
    “Gelukkig” hebje genoeg werk liggen voor de afleiding, maar leuk is anders…
    Knuffel!

  2. Ik zeg: Lekker vroeg je warme bedje in, nog een boek lezen of tv kijken.

    Heb op zondagavond ook altijd zo’n dubbel gevoel. Lekker nog genieten van het laatste eindje weekend, maar balen dat het morgenochtend weer maandag is.

  3. Ah, meis, is het weer zo ver…Bedenk maar dat ze een heerlijke verjaardag bij jullie heeft gehad. Enne, nog heel erg gefeliciteerd met jullie grote dame!

  4. wat een gezellige taart :) succes met afkicken!

  5. een begrijpelijke emotie. de enige remedie is denk ik om dit soort dagen diep te koesteren en te bedenken dat het niet altijd een feest is met de kids. zullen mannen in de omgekeerde vorm eenzelfde dip en emotie vertonen…?

  6. Gefeliciteerd nog!

  7. Tante, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw dochter(tje).

  8. Gefeliciteerd nog! Mooie taart zeg, ik ga straks ook taart ophalen, mijn lief is vandaag jarig. xx!

  9. Alsnog gefelicteerd! En wat een überschattige taart!! Echt té lief gewoon! Fijn dat dame het zo naar haar zin heeft gehad en wat leuk dat jullie de baby al hebben gezien!! Waarschijnlijk zit je nu alweer flínk in je ritme (jou kennende ;)) maar ik begrijp het gevoel helemaal :) Hoop dat het ondertussen over is..

Geef een reactie

