Warme hap II

wokken.jpg

Ik had jullie nog helemaal niet vertelt over mijn ervaringen met de warme hap tussen de middag?! Nou, het beviel eigenlijk wel. Je bent daarna wel vol natuurlijk en een klein rondje met de hond in de buitenlucht is erg lekker. Maar je merkt dat je goed eet en het daarna goed verteert.

We eten dus nu af en toe tussen de middag warm als we ’s avonds moeten sporten. Voor het sporten nog even een boterham (daar moet ik me wel toe zetten, want ik zit soms nog vol). Ideaal, want geen last van opgeblazen buiken tijdens het sporten.

Ik heb inmiddels mijn kommetje met Japanse wokgroenten, rijst en kip bijna op, even Bo uitlaten en daarna weer aan het werk :)

Kus,

11 Reacties

  1. dat plaatje… gadsie!!!

  2. @ gieling: náh! Waarom? Dit is volgens mij heel wat verser en voedzamer dan doodgekookte aardappels, vetgebraadde vleeslappen en smaakloos gekookte groente hoor!
    Valt heel er mee – alleen de rijst is misschien niet zo heel smaakvol ;)

  3. Goed plan dus, heel mooi :)

  4. hm lekker zeg, ga ik onthouden! xx

  5. Ik koop regelmatig de Kies & Kook producten van AH. 4 producten (vlees of vis, groente, saus en pasta of rijst)voor €8. Precies genoeg voor 4 en superlekker. Ook de reeds gekookte rijst is echt lekker hoor

  6. Fijn dat het zo goed is bevallen…
    Hoe gaat het met je ogen??

  7. zelfs de vlees en de aardappelen worden onder stringent toezicht bereid, mijn dame. ik zag ooit een documentaire over het vlees van de AH. ik werd even niet goed. vandaar mijn speciaalzaakgekte. (tot afgrijzen van zo’ n beetje al mijn partners tot nu toe…. dat wel)

  8. @ gieling: begrijp me niet verkeerd – een goede kok zal ook geen genoegen nemen met voorverpaktspul :) Ik snap je dus best, maar mijn budget laat het never-nooir-niet-toe om enkel van speciaalzaken te eten :D

  9. heerlijk en gezond

    een oud aziatisch spreekwoord zegt t al;

    ontbijt als een koning
    lunch als een prins
    en dineer als een zwerver

    liefs!

  10. Benieuwd hoe lang het duurt, dat warm eten tussen de middag. Het is wel een andere leefstijl dan je gewend was.

  11. Tussen de middag warm eten…. daar zou ik echt aan moeten wenenen. Daarnaast behoort het niet tot de mogelijkheden op ons werk. Maar je hebt wel gelijk dat je voor het sporten niet teveel moet/kunt eten. Dit is dus een prima oplossing volgens mij.

Geef een reactie

