Timme!

timme.jpg

Gisterochtend een berichtje – het rommelde
Even later een mailtje – er gebeurde nog weinig
Weer later een mailtje – langzaam begon de boel door te zetten

Daarna was het stil. Bloednieuwsgierig en hopend dat het allemaal snel en voorspoedig zou verlopen, wachtten we af. Je gaat niet ongeduldig sms-en, mailen en bellen naar een stel dat aan het bevallen is. Ze zouden wel bellen als het er was.

Gisteravond kwam het verlossende telefoontje van een trotse papa: Timme was geboren! Miek heeft de bevalling goed gedaan in haar eigen huis. Met manlief aan haar zijde en dochterlief bij opa en oma.

Met een grote glunderende grijns kroop ik gisteravond in bed.

Vanochtend kregen we per telefoon een prachtig fotootje van een prachtig mannetje :)

Vanmiddag mogen we de nieuwste meneer Bouwman in levende lijve bekijken :D

Kus,

Edit: het was natuurlijk te verwachten, want zijn oudere zus deed hetzelfde toen we haar voor het eerst zagen, maar Timme doet het dus ook: met één blik op dit prachtige mannetje en je bent verkocht! Met kleine  geluidjes of juist luidkeels smakkend aan zijn knuistje of duim keek hij rustig de wereld rond vanuit mijn armen. Vader, moeder glunderen met trots en grote kleine zus is positief onder de indruk en dat is absoluut terecht: Timme Rules! :D

16 Reacties

  1. jeeeeej ! :D
    doe je ze de groetjes van me? Zou ik fijn vinden.
    Kus!

  2. *zucht* Mooi hè?

  3. Van harte gefeliciteerd, tante Bijzonder! Mooi manneke hè? En wat heeft Miek dat goed gedaan hè? Wil je ze vanmiddag ook namens mij alsjeblieft een hele dikke kus geven? :D
    Veel plezier, geniet ervan!
    Martine.

  4. @ allen: tuurlijk geef ik ze vanmiddag namens weblogland een heel dikke knuffel :)
    Heb er zo’n zin in!

  5. … neem mijn kusje ook maar mee voor die kleine Timme ;) En een dikke kus voor Bente ook natuurlijk…

    ik weet niet wanneer Miekuh weer zelf gaat loggen, maar zou jij kunnen plaatsen hoe het allemaal gegaan was met het inscheuren… is ze er scheurvrij vanaf gekomen deze keer? daar was ze toch zo bezorgd over???

    ik wilde trouwens ook graag een kaartje sturen, maar heb haar adres niet… zou jij kunnen vragen of ik dat mag hebben? (en het dan willen mailen naar me anitavdh@hotmail.com)
    Kan het me voorstellen als ze het liever niet heeft, of als jij het helemaal vergeet te vragen, jullie hebben natuurlijk veel belangrijker dingen te doen… maar goed…

  6. @ Anita,

    die verhalen mag Miek zelf vertellen hoor, dat vind ik te privé, maar ik kan verklappen dat ze het zelf mee vond vallen ;)
    Adres komt eraan!

  7. hahaha… ik zat ook niet te wachten op de gory details hoor, maar wilde vooral weten, ofdat het haar mee of tegen gevallen was, omdat ze zich daar zorgen over had gemaakt… ben blij dat het dus meegevallen is… (had voor d’r geduimd)

    enne… bedankt voor het adres!… ga ik zometeen en leuk kaartje opsnuffelen…

  8. prachtig plaatje.. fijn dat alles goed is gegaan!

  9. Jaa fijn he dat die kleine er nu is…
    En hoe was tie in t echt???

  10. Oh, dus terwijl ik dit schrijf weet jij al hoe zacht Timme is, hoe lekker ie ruikt en hoe blij Miek en Peter en Bente zijn! Wow, geluksvogel!

  11. Wat lief, zeg. Vinden vader en moeder het niet erg, dat je die foto op het internet zet?

  12. Aaaww, geweldig he? Echt helemaal super, jij ook gefeliciteerd met je vriendinnetje!!

  13. @ Vedat: nee hoor, ik heb netjes gewacht tot zij het er zelf op hadden staan :)
    Kijk maar naar http://www.miekuh.nl

  14. gefeliciteerd met je vriendin. echt een scheet.

  15. die edit…daar krijg ik wel een vreselijke brok van in mijn keel. Wat fijn dat het zo goed gaat daar met de hele familie Bouwman en dat jij al even mocht delen in he geluk.

  16. Dat wordt later een grote kerel, kijk maar zijn handen. Gefeliciteerd!

Geef een reactie

