Soep

soep.jpg

Wat een weer! Het is gewoon donkergrijs en het lijkt wel een waterballet! Ultieme herfst :)

Dat gaan we vieren met een combinatie van de weekendopties die ik gisteren gaf. Ik heb uitgeslapen, al wat mails beantwoord, ga zo boodschappen doen en vanmiddag oefenen voor de nieuwe lessen.

Nu eerst even een lekker recept zoeken voor soep! Oh.. wat heb ik daar zin in – het is ultiem soepweer :)
Ach.. en wie weet, ik maak altijd grote pannen met soep, dus misschien vraag ik nog wel of er iemand mee-eet, haha

Goed weekend!

kus,

11 Reacties

  1. Alleen voor mosterdsoep kom ik die kant op :)

  2. Goed plan! Ik denk dat ik vanavond maar eens een lekkere uiensoep op tafel zet!

  3. Ik zeg soep is een goed idee! Maar dan het liefst soep die je moet prakken, je weet wel, van die soep waar je lepel rechtop in blijft staan (dus eigenlijk geen soep meer is)
    Fijn weekend

  4. @ Robert: het wordt tomatensoep mét gember/peperroom

    @ Mir: jakkes – dat zijn juist de soepen die ik niet lekker vind ;)

  5. Mmmmm… lekker. Nu weet ik ook waarom eikels eikels worden genoemd. ;-)

  6. Wij eten tomatensoep! Lekkurr

  7. ik heb ook een lekker tomatensoepje gekregen vandaag, uit een pakje en zonder gember/peper room maar wel hartverwarmend ;)

  8. Vandaag/vanavond voor ons als maaltijd een soepje met brood. Vanmiddag uitgebreid brunch gehad.

  9. Mjammiej, soep! Kan nu ook wel een kommetje gebruiken, voel me niet helemaal 100 % de afgelopen 2 dagen.. Wie weet, morgen! Jij eetse in elk geval :)

  10. wij hebben ooit eens een hele tijd elke zondag andere soep gemaakt, als een soort makkelijk-weekend-idee, opeens was dat weer helemaal over, gek he, hoe zoiets gaat…nu eet voornamelijk mijn dametje graag soep maar dan MOET het wel erwtensoep zijn tssss

  11. Wij hebben ook lekker soep gemaakt. En een lekker stokbroodje met tappenade d’r bij….

Geef een reactie

