Weekend

het is weekend.. nou ja, bijna dan. Als zelfstandig ondernemer heb ik eigenlijk geen echt weekend meer, omdat je negen van de tien keer wel aan het werk gaat – al is het maar voor een paar uur. Toch geeft het ‘weekend’ rust, omdat je bijna niet gebeld of gemaild wordt -op een enkele opdrachtgever na dan, zijn vaak ook zelfstandig ondernemers, haha- en daardoor lekker door kunt pakken.

Ik heb nog niet alle zaken af die ik af had moeten hebben, maar zo loopt het nu eenmaal soms. Ik ga straks wel even lekker achter de laptop weg en dan zien we het vanavond of morgen wel weer. Voor het weekend zelf heb ik weer veel te veel en tegelijkertijd geen plannen. De opties voor morgen zijn: 

  • naar mijn ouders (hoewel mijn vader er niet is), daar eten en winkelen
  • winkelen in Bataviastad – ben ik al tijden niet meer geweest
  • gewoon het hele weekend doorwerken (qua werk verstandig)
  • werken combineren met rust en bankhangen (beste combi)
  • Studeren voor de nieuwe rpmlessen en oefenen met collega’s
  • whatever comes to my mind…

Wat gaan jullie doen?

Kus,

PS> Oh.. en natuurlijk mogen we dit weekend wel op kraamvisite in Hardenberg!! Miekuh is immers vandaag uitgerekend :D Daar zou ik alle andere plannen voor opzij zetten!

11 Reacties

  1. weekend…

    Tja, vanavond eerst werken tot 22.00 uur (batterij vervangen in een van onze servers)
    Morgen weer werken tussen 10.00 en 18.00 uur (pc bij mijn aanbouw aannemer herstellen, misschien dat ik de factuur nog wat bij kan stellen ;))
    Zondag is D.U.S.H.I. weg en heb ik de bank voor mezelf…

    hoe ik datga inkleden is nog onbekend… het zal niet écht actief zijn LOL

  2. Mijn man ;) hoopt nog op een weekje stilte zodat hij dit weekend nog kan uitslapen. Op bezoek bij vrienden? En natuurlijk op kraamvisite bij Mieke inderdaad, zie je daar ;).

  3. Vanavond mijn huiswerk afmaken (een gedicht), morgen hele dag naar school, morgenavond naar het Amsterdam Underground festival, zondagochtend een interview afnemen, zondagmiddag interview uitwerken, zondagavond schoolhuiswerk maken. Oja, mijn huis wil ook nog een poetsbeurt. Wordt waarschijnlijk zondagnacht :-)

  4. En oja! Vannacht en zaterdagnacht ga ik beginnen in de nieuwe van Arthur Japin! Mocht ‘m eindelijk van mezelf kopen. :-)

  5. Jeetje, mijn hart maakte even een sprongetje van die laatste opmerking, haha! Maar bedenk rustig voor welke opties je gaat (soms zouden een paar extra uren in de dag niet eens zo onhandig zijn he?), maar vergeet vooral niet minstens een béétje te genieten van deze 2 daagjes!

  6. Ik geloof dat ik dit weekend ga bevallen, als ik je zo hoor;-)

    Maar de plannen zijn om vanmiddag, heel misschien, naar lies en Mies in enschede te gaan, want dat zie ik vanavond niet zo zitten- ben ’s avonds bek af en dan nog een lange autorit (terwijl ik voor geen meter lekker zit in de auto)

    Vanavond BBQ met de buren…?!

    Morgenmiddag komen Miriam en Janine.

    Geen tijd dus, om te bevallen:)

  7. Vandaag beetje huishoudelijk doen en vanmiddag naar de poezen van mn ouders. Nu eerst ff wat logjes lezen, want loop hopeloos achter (Heb het zooo druk gehad deze week). Vanavond naar het feestje van logster Juuuuuuud. Morgen F1 en A1 kijken met een vriend en verder huishoudelijk doen hier en bij mn ouders en dan van zondag op maandag mn ouders van Schiphol op gaan halen…

  8. @ Cate: Ik zag’m gisteren liggen, maar heb het nog even weerstaan. Te veel andere zaken die even voorrang hebben. Tien oktober ga ik voor een beurs weg, dan mag ik ‘m meenemen als leesvoer voor onderweg :)

    @ Miek: bbq-en bij de buren?? In welk werelddeel leven jullie ook alweer?? Hier is namelijk alles doorweekt, het is donkergrijs en de regen komt met bakken uit de hemel…

  9. Als het Bataviastad wordt, toeter dan even..

  10. Vandaag doen we rustig aan in huize Ziermans. Nisse is echt niet in orde. Hij ligt nu in bed (waar hij heel graag naar toe wilde) en ik hoop maar dat ie morgen goed genoeg in orde is om het plan voor de zondag uit te voeren: naar Steven, Martine, Jesse en Eva! We willen samen een boswandeling gaan maken en pannenkoeken eten. Jip loopt ondertussen in de kleren die hij gisteren al uit koos uit je tas. De bruine broek en blauw met bruine fleece trui. Hij vindt ze zóó stoer en voelt zich helemaal mooi in zijn nieuwe kleren! Dank je wel dus nog! Kus, San.

    Oh, Jip wil ook nog wat tegen je zeggen, komt ie!

    ‘Dank je wel voor de nieuwe kleren! Ik vind je zo lief! Ik vind de blauwe trui het mooist en ik vind de jas ook zo mooi. De jas was lekker warm buiten! Ik vind je de allerliefste!’

    Ik zei dat die laatste zin wel een beetje slijmen was, maar daar was Jip het in het geheel niet mee eens. :)

  11. @ Jip:
    LieVe Jip, wat een lief briefje op de computer! Ik ben heel blij dat je de kleren mooi vindt! Ze staan je ook hartstikke stoer zag ik al op de foto :) Kusje!

Geef een reactie

