Onverwacht zacht

Ik had vanochtend een interview bij een vooraanstaand huidverbeteringsinstituut. De algemeen directeur ken ik al een aantal jaar – schat van een vrouw met de ballen van een man (als compliment bedoeld!). We houden elkaar onregelmatig op de hoogte over het wel en wee van onze (zakelijke) levens. Nu moest ik haar interviewen voor een vakblad.

Eigenlijk wilde ik het telefonisch doen, want dat scheelt een hoop tijd, maar het is ook wel leuk om elkaar weer persoonlijk te zien. Het nieuwe pand had ik ook nog niet gezien ‘dus moest ik gewoon persoonlijk langs komen voor het interview’.

We hadden anderhalf uur gepland. Ik zou er om 11.00 uur zijn. Kom ik daar stipt aan (niets voor mij, meestal ben ik te vroeg), blijkt dat ik eerst een uitgebreide gezichts/hals behandeling krijg van anderhalf uur! “Wist je dat niet?”, vraagt de vriendelijke huidtherapeute verbaasd. “Euh.. nee, maar wat een vewennerij”, antwoord ik enigzins verdwaasd. In mijn hoofd maak ik vervolgens een berekening van tijd en werkdruk, want ik ben dus zeker 1,5 uur later thuis dan gepland.. da’s niet zo mooi..
Voordat jullie nu allemaal denken ‘sjezus, verwende trut!’, ik heb mijn stress lekker laten varen en genoten van de behandeling (inclusief peeling, huidverjongingsbehandeling -ja, ik loop al tegen de dertig en dan heb je dat blijkbaar nodig??- en massage).

Het interview daarna was erg leuk en ik reed met een goed gevoel naar huis. Nu zit ik hier met een superzacht huidje én een aantal producten om deze verzorging thuis voort te zetten. Ja, ik ben verwend ;)

Kus, 

5 Reacties

  1. Slimme dame dat ze je op die manier gunstig stemt om daarna een fijn positief verhaal te schrijven! :-)

    Zit jij nooit in dubio: zal ik dat wel aannemen?

  2. @ Cate: hahaha – je dacht toch niet dat ik dat niet doorhad?? ;)
    Ik heb er geen moeite mee hoor, sponsored articles – vind het juist leuk om dan wel de journalistieke balans te vinden!
    Maar ik ‘verkoop’ mezelf ook als journalist/tekstschrijver – ik doe ook puur commerciele projecten voor bedrijven.

    Denk dat het toch ook een mix is van mijn communicatieachtergrond en journalistiek – Ik vind het communiceren met de doelgroep/lezer – de boodschap overbrengen – interessanter dan de pure journalistiek, waarbij enkel en alleen feiten tellen, zonder enige subjectiviteit. Maar.. ik kán het wel ;)

  3. in mijn (voetbal)wereldje draait alles om smeergelden en andere subtiele trucjes om iets voor elkaar te krijgen. ajax stuurde bijv. voor de europa cupwedstrijden de buitenlandse scheidsrechters naar yab yum… maarre… dit is inderdaad ook je reinste omkoping hahahaha
    (pssst: enigszins)

  4. Haaaa, lekker man! En tja, anderhalf uur is wel anderhalf uur, maar aan de andere kant.. Hoe vaak gebeurt het je nu dat je zoiets zomaar als verassing voorgeschoteld krijgt? Goed dat je er gewoon van hebt genoten hoor (júist omdat je zo druk bent!!) :)

  5. Zo dat is niet verkeerd! Lekker hoor.
    Ja qua planning kwam het dan ff minder uit, maar ach je moet tussendoor ook af en toe ontspannen niet waar? ;-)

Geef een reactie

