Recensies?

Ik had er al eerder van gehoord, maar was vergeten hem even te googelen: Raul Midón. Tegenwoordig hoor je hem overal, want hij is zijn nieuwe cd aan het promoten.

De single Pick somebody up vind ik helemaal geweldig, maar als ik via iTunes wat stukjes van de andere tracks van het album A world within a world hoor, dan weet ik het zo net nog niet. Die nummers lijken me allemaal net dat aantrekkelijk ‘funky ritme’ te missen..

Hebben jullie al recensies gehoord/gezien/gelezen? Hebben jullie het album toevallig zelf??

Kus,

7 Reacties

  1. nog steeds niet gehoord, maar hebben dan ook stoorzenderige radio opt moment.

    zal morgen eens op zoek gaan, kan natuurlijk ook via internet radio luisteren, en ik moet tóch boven zijn, dus… ik kom dr op terug;-)

    xx!

    ziet er trouwens best funky uit…:)

  2. @ Miek: hij heeft die zonnebril niet zozeer voor de ‘funk’ op, maar omdat hij blind is ;)

  3. Ik ken ‘m niet, sorry..

  4. Ik loop hopeloos achter geloof ik, nog nooit van de man gehoord.

  5. Hahaha, moet lachen om zonnebril-conversatie.
    Cool die zonnebril. Ja, nou, hij ’s blind. Oh…

  6. Kennumooknie, die nieuwe Stevie Wonder ;)
    Maar ben wel erg nieuwsgierig geworden nu.

Geef een reactie

