Ritme

Ik kom een beetje moeilijk in het ritme vandaag.. Ik heb een goed en niet al te vermoeiend weekend achter de rug en heb vannacht toch ruim negen uur slaap gepakt, maar mijn ogen hangen nog op half zeven (terwijl het toch echt al bijna half elf is)..

Ik merk ook dat ik minder energie heb door het niet sporten van de afgelopen weken. Afgelopen donderdag weer voor het eerst een uurtje les gegeven en zaterdag twee. Vanaf deze week proberen weer mooi wat uren te sporten, want ik ben zo stijf als een hark, suffig en 1,5 kilo aangekomen, hahaha (voordat mensen die me IRL kennen nu gaan roepen, dat het allemaal reuze meevalt en dat ik niet hoef te lijnen – ik ga ook niet zwaar aan het lijnen, maar gewoon weer wat meer bewegen waardoor ik wel weer op mijn ‘gewone’ gewicht wil eindigen).

Qua werk is het druk, maar het is redelijk te overzien. Het beursseizoen komt er echter wel weer aan wat altijd extra werkdruk oplevert (alleen al omdat je dus niet op kantoor bent)..

Het wordt dus tijd voor een lekker herfstritme – hoe zit het met jullie ritme? Heeft iemand nog tips??

Kus,

18 Reacties

  1. Ik ken het, zelfde gevoel vandaag.. maar blijf er lekker inhangen. Mijn laatste dagje weekend, nog lekker in mijn pyama met een grote pot thee naast de computer, heerlijk!

  2. Tja, met (altijd) kindertjes in huis moet je wel op tijd opstaan. Dat ritme wordt wel voor me gemaakt.

  3. mijn ritme lijkt momenteel verdacht veel op een oude skoda die op zure karnemelk rijdt. najaarsmoeheid in optima forma!

  4. Ik heb geen ritme, ik heb kinderen.

  5. Ik laat me gewoon lekker leven!
    (grrr).

  6. hmm. ik heb een kind, maar die geeft me geen ritme. misschien dat de tweede uk wat ritme in z’n donder heeft? LOL

    je weet ‘t, ik leef a- ritmisch, geen steun vanuit deze hoek… vooral nu niet, wanneer hoofd en lijf bezig zijn met het voorbereiden op Hummel!

  7. @ Sanneke en Suzanne: haha, wat heerlijk tegenstrijdig jullie reacties.

    Maaruh: even voor de duidelijkheid.. ik was er vanochtend gewoon vroeg uit hoor, maar lag er gisteren op tijd in ;)

  8. Als je nou toch van plan bent om door bewegen anderhalf ons af te vallen, want je zult natuurlijk wel overdrijven, neem dan eerst nog een paar lekkere moorkoppen, deze week.

  9. susanne’s antwoord kan ze zo naar loesje sturen, geweldig!!! ik hou m erin!

    ritme is nu even ver weg hoor, ik ben gewoon allergisch voor t weer…..en dan raakt alles opzijnkoponderstebovenenachterstevoren….toch?

  10. Door een dagje thuis uitzieken ipv halfslachtig werken hoop ik een beetje ritme terug te krijgen, het is de laatste anderhalve week ver te zoeken. De week daarvoor ging het juist uitstekend, harde deadlines die door goede samenwerking werden gehaald en leuke avonden.
    Sorry, ik heb geen tips, maar lees en profiteer lekker mee ;-)

  11. Ja getsie, die donkere ochtenden en avonden, ik vind ze vreselijk. Heb geen tips, sterker nog, je hebt me inspiratie gegeven voor een eigen log :)

  12. Ritme.. ik sluit me aan bij Susanne. Maar het kan ook aan de tijd van het jaar liggen.

  13. Ik dacht dat het hier om vakantieblues ging, maar het is dus toch weer die miezerige geniepige najaarsmoeheid!!!!
    gisteravond voor het eerst weer kaarsjes aangestoken, da’s dan wel weer leuk.

    ik lees net trouwens dat je je ogen gelaserd hebt! ik wil ook graag, maar moet nog ff sparen… heb -6,5, en zou zoooo graag eens niet ’s nachts naar mijn bril moeten zoeken als Nemo afgaat…

  14. @ Eye, ik het er ook echt voor moeten sparen, want je moet wel bij een gerenommeerde kliniek gaan!! Maar dan is het me toch de moeite waard :D
    Super!

  15. Volgens mij geven Susanne en ik precies dezelfde reaktie hoor, niks tegenstrijdigs aan :)

  16. Vanmorgen sliepen de heren trouwens uit tot kwart voor 8. Wij helemaal van slag natuurlijk, dat zijn we niet gewend! Maar wel lekker!!

  17. Warme chocolade met speculaas…

  18. ik loop permanent uit de pas volgens mij met 2 hele verschillende kindjes (de ene om 6 uur op en de andere tussen 7 en 9 ofzo) en een man die een echt nachtmens is.. maarje, een kopje koffie in een stil hoekje doet bij mij altijd wonderen :)

Geef een reactie

