bijzonder!

buikvoet.jpg

Ik heb vanmiddag iets bijzonders meegemaakt! Nu is het leven sowieso bijzonder natuurlijk ;), maar vanmiddag ben ik met Miekuh meegeweest naar de verloskundige. Als ‘tweede’ moeder van twee prachtige kinderen, heb ik nog nooit een zwangerschap meegemaakt en daardoor ook nooit een bezoek aan de VK (ja, ik leer wel de vaktermen LOL). Daarom leek het me heel bijzonder om een keer mee te gaan naar een controle en het hartje te horen van dat kleine mensje dat nu nog in de buik van mijn lieve vriendin leeft.

Vanmiddag daarom eerst geluncht met de twee dames (Bente is echt een dametje hoor, knakworstjes uitdelend en hagelslag met haar vingertoppen snoepend) en daarna naar de controleafspraak. De buik is groot en prachtig, de verloskundige was heel tevreden over de bloeddruk en het gewicht. Ze liet mij ook even meevoelen aan de billen en de rug van de baby en het hartje klopte zelfverzekerd in de kamer :)

Wat leuk om dit zo mee te beleven! Nu ben ik nóg nieuwsgieriger naar de nieuwste beeb Bouman! Over een week is Miek uitgerekend…

Kus,

14 Reacties

  1. Spannende tijden!

  2. Owwww leuk zeg dat je mee mocht!!!!
    Wat een wonder blijft zo’n zwangerschap toch hé!

  3. Ow leuk! Mieke was bang dat je het saai zou vinden maar dat was dus niet het geval? De volgende stap is een bevalling meemaken ;)?

  4. LOL om nienuhs reactie: dan niet de mijne, geen polonaise aan mijn bevallige lijf!

    maarreh bijzonder, vergeet je ff het meest idiote feitje; dat baby is on- ingedaald. of uitgedaald. of opgestegen? LOL!

  5. leuk he, dat hartje luisteren … dat vond ik zo ontzettend leuk elke controle weer!!!
    fijn dat je dat kunt delen met miekuh (of zij met jou, whatever!?!?) … het is echt speciaal, zo’n leventje binnenin zo’n dikke buik ;) … begint het bij jou ook te kriebelen? of valt het nog mee?!?!

  6. Leuk dat je het op deze manier eens kon meebeleven, want bijzonder it is!

  7. @ nienuh: euh… dat weet ik niet hoor.. ;)

    @ Miek: wist niet of ik dat ‘nieuws’ wel mocht vermelden, haha, die eigenwijze beeb die zijn eigen weg gaat! LOL

  8. Heel mooi om mee te maken :)

  9. Dus je hebt vast nader kennis gemaakt met baby Bouwman. Bijzonder hè, om een kindje zo dwars door de buikwand te kunnen voelen? Zo’n VK weet dan ook altijd precies welk onderdeel waar zit, ik vond dat als aanstaande moeder ook altijd weer geweldig om mee te maken.

  10. Lijkt me heel bijzonder inderdaad, en is denk ik ook wel iets heel bijzonders binnen jullie vriendschap. Alsof jullie samen een soort van een geheim delen met elkaar, ofzo. Leuk!

  11. Dus binnenkort kom jij hier ook iets vertellen wat heel bijzonder is voor jou?

  12. @vedat: hahaha, nee hoor het rammelen van de eierstokken hou ik fijn in bedwang ;)

  13. ik voorzie dat ik over een jaar of vijf met twintig weblogkinderen op zoek ben naar kastanjes…

  14. Wat bijzonder!

Geef een reactie

