Zelfgeschreven

Hier dan eindelijk een zelfgeschreven berichtje van mij :)

Dank voor jullie lieve reacties. Al het duimen heeft geholpen, want ik zit vandaag weer voor het eerst voorzichtig achter de computer. Veel knipperend op advies van de optimetrist en zelfs met zonnebril op, want dat kijkt iets prettiger.

Alles is dus goed gegaan! Mijn zicht is nog niet helemaal scherp, maar dat hoort en het wisselt ook nog steeds sterk. Ik heb vorige week op de ‘derde dag’ inderdaad even de voorspelde klachten gehad: very blurry view, behoorlijke pijn en koortsig. Of dat laatste kwam door de laserbehandeling is niet eens duidelijk, want ook grieperigheid en PMS hielpen een handje mee in de lappenmand.
Verder dus geen centje pijn. Alles verloopt volgens de normale wijze van herstellen. Ik druppel me suf (of eigenlijk manlief) en geniet nu al van het contactlensloze leven :)

Nu eerst even wat werk verrichten, want de opdrachtgevers wachten, haha.. Ik hoop het normale logritme weer snel op te pakken!

Kus,

17 Reacties

  1. Nou, genieten geblazen dan maar!
    Dapper hoor!

  2. Klinkt veelbelovend. Nog een paar dagen last en dan jaren plezier!!!

  3. Hé wat fijn zeg! Houden zo, beterschap!

  4. goeddddddddd zeg! nog even volhouden dus, maar super dat t gelukt is!

  5. Je kijkt je ogen uit! En dat zonder lenzen!

  6. Hee fijn dat je er weer bent…
    Nog een paar daagjes en dan voel je je vast weer helemaal de oude, maar dan zonder lenzen! ;-)

  7. Veel beterschap!

    Ik hoop dat ik ooit het geld heb om dezelfde behandeling te laten uitvoeren, want ik begin met te ergeren aan die bril… En contactlenzen kan ik niet dragen.

  8. fijn :)

    werkze!

  9. joh, fijn dat het goed met je gaat… was al steeds je logje aan het controleren om te kijken hoe het ging… hopelijk ben je snel weer as good as (better then) new!

  10. fjieuw, gelukkig maar! Roze bril?

  11. You are back! Gelukkig maar, vond het toch wel spannend. Beterschap nog even!

  12. Ik ben blij dat het goed met je gaat. CU…

  13. Wow, helemaal zelfgeschreven! ;-p

    Ben zo blij voor je…! (en stiekem ook een beetje opgelucht…).

    En nu afwachten he… !
    Wat GOED dat het gelukt is!

  14. ehhh… je bent nog herstellende, maar ik weet (eigen ervaring) dat het zodadelijk razendsnel ok is. voor dat moment heb ik een prettige mededeling: de nieuwe arthur japin is uit!!! De Overgave heet het en de synopsis belooft veel.

  15. Hee wat leuk, nog een Japin fan! Ik heb ermee in mijn handen gestaan op de dag dat ie uitkwam (ik wist de datum…) maar heb ‘m uiteindelijk nog even niet gekocht want ik heb zelf helaas nog een heleboel schrijfwerk te doen …
    Maar over twee weken, tadaa…!

  16. heel fijn om te horen.. ehm.. lezen bedoel ik ;)
    kus!

  17. Da’s goed nieuws! Succes en werkze!

Geef een reactie

