Nervs kicking in…

ooganatomie.gif

Nog een paar uur en dan ben ik aan de beurt. Dan worden mijn ogen gelaserd :)

Ik zit nog steeds te wachten op de zenuwen die toe gaan slaan. Het kan toch niet dat je er helemaal niet nerveus voor bent?? Rare lijf van mij..
Ik denk dat het komt door het werk. Het  is zo volgepland tot het laatste moment, dat ik gewoon nog niet aan zenuwen toekom.

Ondertussen stromen de gelukswensen binnen via telefoon en sms. Lief hoor, dat iedereen zo meedenkt. Volgens mij zijn er in mijn omgeving mensen zenuwachtiger dan ik, haha

De komende dagen zullen geen pretje worden met ongetwijfeld pijnlijke ogen, moeilijk slapen en medicatie – ach.. even doorbijten en daarna helemaal lens/brilvrij door het leven! Als dat het niet waard is?!

Ik hou jullie op de hoogte zodra het kan :)

Kus,

19 Reacties

  1. Geen blogs lezen komende dagen ;).

    Heel veel succes, ik wacht vol spanning jouw ervaringen af. Misschien trek je me over de streep ;).

  2. Succes!!! Ben zeer benieuwd naar je verhaal volgende week.

  3. oh jak…heel veel succes!
    Ik ben gezégend met mijn 2 goede ogen, echt waar! Dat besef ik me wel hoor!

  4. sterkte meis,
    dikke knuff!
    x

  5. komt goed, een vriendin van mij heeft t ook gedaan, geen centje pijn en alleen maar blij! suc6! ik duim voor je!

  6. O spannend hoor!
    Hopelijk heb je het inmiddels achter de rug.
    Ben erg benieuwd hoe het met je gaat….
    Stoer hoor dat je het hebt laten doen!
    Xx.

  7. Nou meis, ik ben benieuwd he het gegaan is! Zie je de wereld al weer scherp?

  8. Spannend, ben benieuwd! Heel veel succes!!

  9. stoer en boelkloedig … stralend!

  10. Gedurfd maar als je dit weer kan lezen is alles okay :)

  11. Dat was gister! Ben benieuwd hoe het gegaan is. Beterschap!!

  12. Wilde je succes wensen, maar da’s een beetje laat zie ik. Ik hoop dat het goed is gegaan – tuurlijk – en vooral dat het mee is gevallen!

  13. het zullen tranen van geluk worden ;

  14. Ik ben héél benieuwd hoe het nu met je is! In elk geval beterschap :)

  15. Oeh, spannend meis!! Ik wens je heel veel sterkte toe, en een zo pijnvrij mogelijk herstel!

    En stiekem ben ik best jaloers, hihi!

    Hoop zo dat het lukt, dat je straks gewoon weer met je eigen ogen alles scherp kunt zien.

  16. Je hebt toch nog wel je zicht behouden he….?

  17. Wordt wel spannend nu… Hoe gaat het met je??

  18. Hoe is het met je, Cath? ben zó benieuwd!

Geef een reactie

