Pap in de benen

pap.jpg

Gisteren merkte ik het al. We waren pas bij nummer twee* en mijn benen zaten al vol met pap. Ik raakte meteen buiten adem (en dat coacht niet makkelijk kan ik je zeggen) en de zweetdruppels vlogen in het rond in de hoop hitte uit mijn lichaam te halen.

Met veel minder weerstand dan normaal, fietste ik de longen uit mijn lijf. Niets frustrerender dan op de fiets zitten en merken dat het gewoon voor geen meter wil :(

Conclusie: PMS en fietstrainingen geven, gaan niet goed samen!

Vanavond weer een les… pffff

Kus,

*De les/training bestaat uit 9 nummers in totaal, waarvan 1 warming up nummer en 2 cooling down nummers.

9 Reacties

  1. Dat had ik vandaag bij het stofzuigen ;-)

    Maar toen had ik al een berg klusjes gedaan… want met mijn conditie en kracht zit het wel snor na 7 weekjes klussen.

    vandaag zal het vast beter gaan!

  2. herkenbaar: de ultieme verzuring. laat ik nou een geweldig (chinees) adresje voor je hebben…

  3. he getver, Brinta! :|

    Maar die ultieme verzuring herken ik wel tijdens het sporten. Na een dag hard werken kan ik het vaak niet aan ook nog eens een uur op die apparaten te staan zweten. Ik vind dat ik ‘S morgens mn fitness route al heb gedaan (20 min heen – 20 min terug fietsen(!) )

  4. Maar Brinta is best lekker…

  5. stond PMS niet voor Pasop Met Sporten?

  6. Ik zweet al ookal doe ik niks, maar brinta is lekker. Ik heb dat ook dat ik al moe ben als ik een eindje fiets.Kortom bewegen is eenmaal gezond.

  7. Arme jij. Succes dan vanavond!!

  8. ugh! heb je t overleefd?

  9. En hoe ging de 2e les ’s avonds??
    Al wat beter??

Geef een reactie

