Balansdagen

balans.jpg

Ik heb net mijn planning weer eens grondig doorgenomen. Ik merk dat mijn hoofd soms een beetje over dreigt te lopen en daardoor vergeet ik dingen (bijna) – wat weer extra stress oplevert en daardoor.. ( ja ik weet het: vicieuze cirkel)

De komende weken is mijn agenda OVERvol. In reguliere werktijden (die ik eigenlijk al niet meer heb sinds ik voor mezelf ben begonnen – LOL) ga ik het never-nooit-niet redden. Met extra uren werken ga ik het nog-maar-net redden is mijn calculatie. Er is echter geen ruimte voor kinken in de kabel, want dan is het gebeurd.

Balans is dus wat ik moet zien te vinden. Balans tussen deadlines en planning. Balans tussen spanning en ontspanning. Balans tussen privé en werk. Balans tussen sporten en rusten. Balans tussen wakker en slapen.

De komende weken ga ik dus of veel loggen (snelle logjes tussendoor om even te ontspannen en van me af te schrijven) of heel weinig (ik schrijf al genoeg – voor de ontspanning ga ik wel met de hond lopen). Ach.. jullie merken het wel :)

Kus,

11 Reacties

  1. Succes met balanzen!!
    We zien de logjes wel/niet verschijnen. :P
    Kus!

  2. Nou hoop ik natuurlijk op het eerste! :) Succes met alle deadlines halen en jezelf niet voorbij lopen!

  3. Ik hoop ook het eerste, want dan kunnen wij jou weer een beetje oppeppen en daarvan raak je misschien ook weer een beetje in de juiste balans :-)

  4. LOL, volgens mij kun je je lezers hier ook niet in de steek laten. Je haalt je wat op de hals meid, met dit soort aankondigingen :D. Succes in ieder geval!

  5. Een kort stukje over hoe de wandeling was met de hond lijkt mij een hele mooie balans ;)

  6. ik zal binnenkort weer meer gaan loggen, de scriptie is bijna af!! jeeej!
    kus! en succes!

  7. Sterkte! Ik hoop dat je de man/vrouw met de hamer weet te ontwijken en op tijd weet op te laden.

  8. Wel ja, we zien wel. ;-)

  9. Ja zo zit ik ook te denken om een Belansdag te nemen. Wel of niet loggen, aan de ene kant houd ik ook om alles van mij af te schrijven. Even op adem komen is ook goed, en het leven bestaat niet alleen maar uit loggen.

  10. Misschien moet je iemand ( part-time ) in dienst nemen….

  11. whoei! nou, succes dan maar he?!!

Geef een reactie

