Feestje

piraat.jpg

“Wat een leuk feestje hè?!”, zegt ons jarige mannetje tevreden tegen één van zijn nichtjes, terwijl ze samen in de middagzon een zakje chips eten. De tranen schieten me in de ogen bij het horen van dat zinnetje uit dat mooie mondje – heerlijk :)

Ons kereltje is zaterdag zes jaar geworden en gisterochtend konden we hem en zijn zus ophalen om nog een paar vakantiedaagjes hier te vieren en gistermiddag natuurlijk zijn verjaardag. Veel visite (voor wie meeleest van hen: superbedankt dat jullie er waren!), veel cadeau’s, veel eten/snoep en vooral ook veel lol. Peet, Miekuh en Bente bleven als laatst en we dronken nog lekker koffie (vergezelgd van de laatste stukken piratentaart!) binnen toen de eerste druppels naar beneden vielen – wat een geluk met het weer!

Voor iemand die niet van verjaardagen houdt, heb ik me opperbest vermaakt. Dat realiseerde ik me nog meer toen we de zeer tevreden, maar vermoeide kinderen in bed legden gisteravond. Het is nu half negen geweest en ze zijn nog niet wakker- lieve slaapkoppen!

Straks lekker croissantjes maken en samen ontbijten. Daarna moet ik weg voor een vergadering, dus kunnen manlief en de kleinties even lekker genieten van quality time met zijn drietjes – ook belangrijk!

Kus,

18 Reacties

  1. Reken maar dat kleine jongen hier mooie herinneringen aan over houdt!!

  2. Ik ben ook niet zo’n verjaardagen man… maar genietende kinderen zijn zelfs voor mij (als niet echt grote kinder-liefhebber) een waar feestje! En een piratentaart… kijk daar houden mannetjes van 6 naturlijk helemaalvan… dat is scoren bij de bezoekers ;-)

  3. Bente heeft ook lekker uitgeslapen vanmorgen. In de auto op de terugweg zat ze te vechten tegen de slaap- gewrijf in haar oogjes en “deu open maken mama? ja? thuis? slapen? liggen? peen. beer. nijn. moe.” je begrijpt dat ik niet de deur van de auto midden op de weg ga openmaken maar bente’s boodschap was duidelijk. ze viel ook werkelijk als een blok in slaap (tandenpoetsen hebben we voor deze éne keer overgeslagen).

    het was supergezellig!!!! een fijne middag met hele fijne mensen.

    KUS!!

  4. Jongetjes van zes …. prachtige mensjes. Gefeliciteerd!

  5. Gefeliciteerd nog met de kleine man!
    6 is al een hele leeftijd!
    Het was een prachtige dag zo te lezen…
    Hopelijk volgen er nog veeel meeer van dat soort dagen.
    Vergaderse!!

  6. Kinderverjaardagen zijn altijd leuker, zij vinden het nog leuk/stoer om ouder te worden :)

    En wat zo’n simpel zinnetje al niet met je doet hè, prachtig!

  7. Je doet het goed, Cath. Volgens mij ben je een hele lieve mam voor ze! Succes op je vergadering. xx

  8. klinkt echt heel goed ;)

    Oh en dit is een link voor een wedstrijd om kaartjes voor lowlands te winnen… of heeft je broer inmiddels al kaartjes?

    http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=26547

  9. 6 jaar…nog zo heerlijk onbevangen……Gefeliciteerd !

  10. Ik hou wel van verjaardagen, maar liefst zo’n verjaardagsborrels op café: altijd leuk!

    Het kinderfeestje van men zusje sla ik sinds 2 jaar over. Het was een woensdagnamiddag en ik was de laatste loodjes aan mijn eindwerk aan het leggen. Ik moest dus een hele namiddag pc-werk verrichten. Onze pc staat in de woonkamer, waar het feestje ook was… ’s avonds met zware (en dan écht zware stekende) hoofdpijn om half 10 in bed gekropen: NOOIT MEER!!!!

  11. gefeliciteerd met je kleine…

  12. Heel erg gefeliciteerd nog, wat ontzettend fijn dat het zo leuk was :)

  13. Heerlijk logje :)
    En nog gefeliciteerd!

  14. Verjaardagen kunnen best leuk zijn inderdaad! Ik had het ook nooit zo op verjaardagen. Niet die van anderen omdat ze vaak zo gezapig zijn. En niet die van mezelf omdat er vroeger al nooit iemand was om het mee te vieren (iedereen is dan op vakantie). Toch heb ik nu al een paar keer heel leuk mijn verjaardag gevierd, de laatste keer was vorig jaar in het park. Heerlijk relaxed met een leuke groep mensen!

  15. Gefeliciteerd nog!

    Ik hou wel van verjaardagen, behalve die van mezelf of die van Andre. Moet altijd zoveel regelen enzo. Tegen de tijd dat de visite voor de deur staat ben ik helemaal kapot. Volgens Andre lijd ik aan verjaardagstress :-)

  16. heerlijk! nog gefelici met jullie ventje, wel bijzonder hoor 6! dame zit zich er nu al op te verheugen, die moet nog tot nov wachten….
    wat kun je dan genieten van zon dag he? liefs!

  17. naar willy alberti: ‘de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft…!

  18. Gefeliciteerd nog met jullie grote kleine man!

Geef een reactie

