Scoren

scoren.jpg

Vandaag is de deadline van een magazine waar ik de hoofdredacteur van ben. Ik moest zelf vijf artikelen verzorgen (interviews, achtergrondartikel en twee marketingartikelen). Ik heb vanochtend een groot deel aangeleverd en moet de eindredactie nog doen van twee andere artikelen.

Vandaag is het ook de deadline voor een advertorial en een advertentie voor één van mijn andere klanten. Manlief heeft de opmaak verzorgd (errug mooi) en het is vanochtend verzonden ter controle.

Het is dus nog even flink scoren voor het weekend. De deadlinedruk laat mij altijd opleven. Je kunt echt iets afronden waar je al een tijd mee bezig bent en dat geeft een heerlijk gevoel.

Verder komen kleintjes (ein-de-lijk) weer dit weekend! Over heerlijk gevoel gesproken :)

Kus,

9 Reacties

  1. Wat zal jij straks een heerlijk weekend hebben! Geniet ervan!

  2. Ha fijn dat ze weer komen!
    Een heel fijn weekend!!

  3. Zo! Kun jij even tevreden weekend gaan houden zo! En nog met de kindertjes er bij ook. Het schijnt lekker weer te gaan worden, dus dat kan niet meer stuk vor jou!

  4. ehh, ik moet eerlijk bekennen dat ik spontaan schimmel in mijn nek krijg als ik hoor dat mensen willen scoren. ik krijg dan vooral visioenen van die overijverige types die ten koste van een ander in een gunstig licht van hun superieuren willen komen. de engerds. jij niet, hoor miss tica !

  5. Ja, en wij komen ook, in onze grote bak, zondag! hiephoi wat heb ik dr zin in!

  6. En dan zeggen ze nog, dat hoogspanning gevaarlijk is.

  7. Dat klinkt als het perfecte weekend :) Veel plezier!!!

  8. Leven zonder deadlines is onmogelijk… ;-)

  9. Haha, wat een leuk bordje :)

Geef een reactie

