Kaarten?

lowlands.jpg

Low Lands – camperen in de blubber, veel muziek en veel alcohol/verdovende middelen. Ik ben er nooit geweest en je zult mij er ook niet snel treffen. Hoewel ik de line-up vaak leuk vind én op zich van festivals houd. Het is de campeerblubber (want het regent áltijd met LowLands) die me tegenhoudt denk ik :)

Velen laten zich daar overigens niet door weerhouden en zweren dat dit het échte ultieme festival is voor de muziekliefhebber. Daarom zijn de kaartjes voor 17,18, en 19 augustus ook allemaal uitverkocht. Een behoorlijke domper voor mijn broertje, want die wilde er graag naar toe. Hij zou het kaartje van iemand over kunnen nemen, maar die blijkt hem toch al te hebben verkocht..

Daarom deze oproep: is er nog iemand met een kaartje voor LowLands 2007 die hem tegen een fatsoenlijke prijs wil overdragen (en niet tegen het driedubbele van de entreeprijs die via het net worden aangeboden)? Dan kan mijn broertje zijn eerste campingblubberevenement meemaken dit jaar :D

Kus,

13 Reacties

  1. nee heb ik niet :P
    maar het is echt niet normaal hoeveel er voor gevraagd, en geboden wordt vind ik.
    mensen die een kaartje aanschaffen alleen maar om er geld aan te verdienen

  2. Mij niet gezien, dus ook geen kaartje voor broertjelief.
    Zie er de lol ook niet van, bah. Camperen vind ik al niet zó je van het, laat staan camperen in de blubber ;p

  3. Ai, nou, ik wil niet negatief overkomen, maar ik vrees met grote vrezen voor het slagen van deze missie. Ik ken helaas geen mensen die kaartjes overhebben (in onze vriendengroep zijn ook 2 mensen zonder kaartje) en voor zover ik heb begrepen is de hel losgebroken wat kaartjes-speurtochten betreft.

    Wij gaan dit jaar niet, maar normaalgesproken koop ik altijd in juni al mijn kaartje, omdat ik geen risico’s wil lopen. Ik zal voor hem duimen, ok?

    Oh, en het regent écht niet altijd met Lowlands hoor ;) Meestal als ik er ben is het mooi weer (en vaak áls het dan regent is dat júist reden tot meer lol :))

  4. P.S.: Misschien wat laat, maar weet hij van de acties van kink FM en de Volkskrant? Daar kun je resp. 1 of 2 kaartjes winnen! Proberen kan altijd, toch?

  5. @ annibal: thanks voor de tip! :)

  6. Ben zelf heel vaak geweest, maar ik merk dat ik ouder word…. Zie op tegen in een tentje slapen waar het nooit stil of donker wordt, vieze wc’s en douches (of 3 dagen niet douchen) en de financiele uitgaven, want alleen met het kaartje ben je er nog lang niet.

    Ooh ja, of ik nog een kaartje weet…. nee, wel 4 mensen in mijn nabije omgeving die ze ook nog zoeken…..

  7. Er zijn altijd mensen, die willen verdienen op een oneerlijke manier. Dat vind ik namelijk van het opkopen van kaartjes met de bedoeling ze voor het drie- of viervoudige of zelfs meer te verkopen. Ik mag hopen, dat ze er geen een kwijt raken.

  8. Hey zus!

    Super die add! Ik hoop dat er wat uit komt!

    Grt. Wouter

  9. @Wout: ben bang van niet ;( De berichten zijn allemaal hetzelfde – iedereen zoekt nog kaarten.
    Is het heel onbeleefd om te hopen op zieken?? ;)

  10. Wat is de playlist van lowlands dan?
    x

  11. Wij hebben in mei al kaartjes gekocht, toen ze zelfs nog €10 goedkoper waren voor de vroege vogels, en hebben er inmiddels een beetje “spijt” van dat we niet groots hebben ingeslagen om door te verkopen. Ik kan dus niet helpen. 3fm heeft ook een actie, misschien lukt dat.

    PS, ik was twee jaar geleden voor het eerst (en tot nu toe laatst) en toen was het gigantisch mooi weer. Mijn houvast is dat mijn excollega’s gaan zeilen de week voor LL en tijdens het zeilen is het altijd (al 7 jaar achter elkaar) heel mooi weer.

    Wouter, succes!

  12. kaartjes winnen lukt echt soms… is mij ook eens overkomen ;)

    **er is nog hoop**

    mocht ik nog van iemand horen dat ze een kaartje overhebben, zal ik aan je broer denken ;)

  13. op al mijn lowlandsen is het prachtig weer geweest hoor! alleen de laatste dag is er traditioneel regen/regen/regen maar het is nu zo onwijs groot geworden dat ik ook niet zo nodig hoef.. enuh succes met de kaartjes voor broerlief :)

Geef een reactie

