Opgeladen

energie.jpg

Schreef ik van de week nog over de dufheid… ik heb hem overwonnen. Vanochtend (wel door de wekker gewekt) wezen sporten en daardoor weer helemaal opgeladen. Gisteren juist een dag rustig aan gedaan. Lekker met manlief wezen shoppen en in de opruiming leuke dingen gescoord: schoenen, tas, 2 bikini’s (LOL) en een trui. ’s Avonds film gekeken – 21 grams – ingewikkeld, maar wel goed.

Ondanks het donkergrijze weer en de niet ophoudende regen, voel ik me dus lekker en vol energie. Die ga ik dan ook stoppen in het schrijven van artikelen vanmiddag, want mijn planning staat nog steeds behoorlijk strak. Als ik nu vanmiddag even doorpak, dan kan ik vanavond lekker met een boek op de bank ;)

Kus,

8 Reacties

  1. Zelfs de regen van vandaag heeft mijn dufheid niet weg kunnen spoelen. Hopelijk straks een beetje droog en wat frisse lucht scheppen…

  2. ppfff.. jah, wat een rotweer! ik ga wentelteefjes maken ipv hardlopen, niet verstandig maar wel lekker :)

  3. Klinkt goed :) En welk boek staat er op de planning?

  4. erg optimistisch, 2 bikini’s … enne fijn dat je weer wat meer energie hebt!

  5. soms heb ik het bescheiden idee dat ik qua inspiratietips ratelband kan overtreffen… ;)

  6. zo hoort het, af en toe een dipje is normaal hoor, ik denk dat iedereen dat wel een keertje heeft. Gewoon doen waar je even zin in hebt!

  7. Lekker hé shoppen in de uitverkoop?
    Is alles gelukt met die strakke plannning?

  8. Ohh ik wil ook weer shoppen! én een nieuwe bikini! ;D

Geef een reactie

