duf, duffer, dufst

duf.jpg

Ik win de competitie voor de dufste hoor ;)

De eerste dag weer vol aan de bak. Niet eens achter de laptop, maar met afspraken in Ede en Zwolle vandaag. Veel informatie, gelukkig een filevrije weg en nu een hoofd dat niet meer wil nadenken. Tsss..

Gelukkig moet ik vanavond nog fietsen, want ik kan wel wat lichamelijk afleiding geruiken voor mijn duffe hoofd.

Heeft iemand nog andere hulpmiddelen tegen dufheid? Ik moet morgen namelijk weer een hoop werk verzetten (én heb ’s avonds een bruiloft).

Kus,

12 Reacties

  1. Op tijd naar bed?

  2. Sorry, can’t help you. Als jij het anti-dufheid recept hebt gevonden, houd ik mij aanbevolen ;-)

  3. Ik ga het proberen door nu naar bed te gaan? Maar kan je pas morgen laten weten of het werkt…

  4. nee!!!! niet te vroeg naar bed. sporten tot je er bij neervalt, een warme douche/bad en daarna, tot je er langzaam (of snel!) van in slaap valt mijn weblog lezen! hahahaha. de laatste tip kun je ook vervangen door een illegaal filmpje (1408, die hard 4, de serie heroes) te bekijken :)

  5. Ik zou zeggen; Stop eens een tijger in je tank. Dat was vroeger een reclame van de ESSO, waarmee bedoeld werd, dat de auto of motor meer spirit zou krijgen.

  6. koffie. nee, een serieus antwoord heb ik nie. ik blijf duf!

  7. waar kan ik me inschrijven voor die competetie? ik heb trouwens vanavond ook een bruiloft, dus moet mijn dufheid even opzij schuiven.

  8. Die bruiloft is toevallig in Dalfsen ja!!! Kennen wij toevallig hetzelfde bruidspaar W&A???

  9. @ Lijn: Ja :) Haahhaha, dat is grappig!

  10. Ik kan na 5 weken klussen ook niets legaals bedenken… en met die synthetische drugs heb ik niets. Misschien Vinokourov of Rasmussen eens bellen… ;)

  11. Goh, het is niet te geloven!!! Waar heb je nu je mailadres achtergelaten, ik zie nergens iets. Mail je mij even?

    Ik ben overigens te herkennen aan mijn duffe kop :)

  12. ik denk dat ik een heel goeie tweede zou worden.. ;)
    kus!

Geef een reactie

