Verrassing

oeps.jpg

Morgen heb ik het personeelsfeest van het sportcentrum. Aangezien we een leuke groep collega’s hebben, zie ik dat natuurlijk wel zitten. Het nadeel was dat het een ‘verrassinguitje’ is, waarbij aangeraden werd om stevig schoeisel aan te trekken.

En ik ben dus niet van dit soort verrassingen.. ;)

Gelukkig waren er blijkbaar met mij meer mensen die daar niet van houden. We kregen van de week een nieuwe mail, waarin werd aangegeven dat we na ‘een stevige warming up’ een spinnenwebloop gingen doen. Het zei mij helemaal niets, maar dat het iets actiefs is, moge duidelijk zijn.. – natuurlijk ook niet zo raar met het personeelsfeest van een sportcentrum.

Een van mijn collega’s wist hierbij gisteren ook nog te vertellen dat we dat in Punthorst gingen doen. Even googelen en ik kwam hier terrecht: www.expedonline.nl
Dat wordt zwoegen op een teamversterkende manier.

De verrassing is er dus af, maar daardoor heb ik er meer zin in, hahaha

Kus,

10 Reacties

  1. Dat gaat vast leuk worden. Veel plezier :)
    Fijn weekend!

  2. Hopelijk houden jullie het droog. Hier is het inmiddels noodweer.
    In ieder geval veel plezier en zorg dat je niet verstrikt raakt in het web :-)

    Prettig weekend alvast

  3. Dat heet valsspelen of meedoen met voorkennis. Is het nu leuker? Hmm?

  4. Oh nee, ik hou ook niet van die verrassingsuitjes. Bah. Gewoon van te voren weten waar je aan toe bent. Maar ja, anderen vinden het weer wel leuk blijkbaar :)

  5. Groot gelijk dat je het eerst wil weten. Ben ook niet van die verrassingsuitjes.

  6. Hemels houdt helemaal niet van personeelsuitjes, gaat haast nooit mee ( hoofdpijn :-)).
    Vandaar mijn vraag ….

  7. Veel te actief uitje als je het mij vraagt… na inspanning wil ik ontspanning en niet nog eens inspanning ;)

  8. Ben benieuwd hoe het was! Ben je soms te moe om te loggen?

  9. Heb je het overleefd?

  10. Ben heel benieuwd naar wat jullie hebben gedaan, flinke spierpijn vandaag? xx

Geef een reactie

