Voorprogramma

amp.jpg

Gisteren was leuk – heel leuk! Onverwacht kregen we het met de planning toch voor elkaar om eerder richting Amsterdam te rijden en zodoende samen met één van mijn broertjes (twee koppen groter, maar hey.. ik bén ouder – dus tje) en zusje samen te gaan eten voor we in de Westergasfabriek naar John Legend zouden luisteren.

Een heerlijke authentieke couscous in een piepklein Marrokaans restaurantje in Bos en Lommer verder, liepen we richting het terrein. Geen van vieren waren we ooit bij een concert geweest op deze locatie, maar het gebouw zag er mooi uit. Eenmaal dichterbij realiseerden we ons echter dat het concert niet in het gebouw maar op het grote grasveld erachter zou plaatsvinden! Huh?? Oeps.. daar waren we niet echt op gekleed, haha Gelukkig bleef het droog en was het niet koud.

Het concert dat John Legend gaf, was goed! Hij straalde op het podium en zong zijn longen uit zijn lijf. Echter.. ik was nóg meer onder de indruk van het voorprogramma. Amp Fiddler maakte met zijn band (die duidelijk lol hadden met elkaar en allemaal hun vak verstonden!) heel wat sfeer los – in ieder geval bij ons!

Deze week dus even naar de stad om cd’s te zoeken! Ook genieten? www.ampfiddler.com

Kus,

10 Reacties

  1. joh, klinkt als een geslaagd weekend ;)
    enne… ik heb ook zo’n broerTJE …

  2. ff een check-in-the-box nemen. ook zo aan ’t genieten van ’t diana tributeconcert…?

  3. chille muziek zeg, van amp :)
    kus!

  4. Ik heb zulke zoon(tjes) *big smile*

  5. Oh hier staat ie ook hard aan hoor, ie-de-re dag!

  6. Wat een leuke muziek, zeg. Ik kan me voor stellen, dat je het naar de zin hebt gehad.

  7. Haha, dat ‘tje’ klinkt maar al te bekend :D En gaaf hoor, dat het concert zo leuk was! Gebeurt eigenlijk maar héél zelden dat de suppert ZO goed is, leuk dat dat hier dus het geval was!

  8. kijk, daar heb ik nou weer nooit van gehoort :) ben ik nou zo’n muts ? ;)

  9. Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    En als ik thuis ben ga ik snel luisteren naar die Amp Fiddler, ik hoorde er van de week ook iemand anders enthousiast over.

  10. Maar die man, da’s toch Snoop Dog?

Geef een reactie

