The day after

Jeetje wat was ik jarig gisteren! Voor iemand die het niet viert, heb ik toch erg veel kado’s gehad -hahaha
En enorm veel felicitaties! Telefoon, sms, mailtjes, persoonlijke kussen,  gewone kaarten en e-cards (daar kan ik dus niet zoveel mee.. heb liever een mailtje – vind de muziekjes altijd stom en erg onpersoonlijk).

’s Ochtends begon het goed met na een dikke knuffel van manlief een telefoontje. De kleintjes mochten bellen en zongen met ochtendstemmetjes ‘er is er één jarig’. Dat was meteen het grootste kado van de dag! –vorig jaar werd mijn verjaardag voor het gemak even ‘vergeten’ aan de andere kant.. dat was natuurlijk minder leuk en daar hebben we toen wat van gezegd. Dit jaar mochten de kleintjes dus bellen-. Daarna: taart halen. Eerste vriendin was er ’s ochtends. Daarna gewoon gewerkt (tussendoor veel van bovenstaande felicitaties) en soep gemaakt. Eind van de middag kwamen mijn schoonouders, zwager en schone zus met mijn nichtjes en nog een vriendin. Heerlijk soep, ciabatta’s met diverse tapenades en wraps met zalm/spinazie en ham/spinazie gegeten. IJsje toe en iedereen tevreden. :)

Om 19.00 uur moest ik weg, want ik moest gewoon les geven. Met een grote taart in de hand kwam ik binnen bij het Health Center en werd uit volle borst toegezongen door collega’s. De fietszaal was helemaal versierd met ballonnen en slingers en ik kreeg twee leuke waardebonnen. Jeetje.. wat leuk om toch bij zo’n team te horen! Alle fietsers natuurlijk enthousiast en feliciteren – als dit geen goed jaar wordt, dan weet ik het niet meer :)

En nu? Het huis is leeg en de agenda weer vol. Druk weekend voor de boeg met de kleintjes en onder andere een concert van John Legend. The party goes on…

Kus,

12 Reacties

  1. Wat een leuke dag was dat!!!
    En het weekend word ook al zo leuk..
    Geniet er maar lekker van..

  2. Oh John Legend, ik wil ooook! Fijn weekend!

  3. verrek joh, gaan jullie naar meneer Legend? Gaaaaaaf!

    nou ja, ik ga naar terschelling;-)

    liefs!!!

  4. Kan me voorstellen dat dat je mooiste cadeau was, de kleintjes die je toezongen! En dan dit weekend ook nog toegezongen worden door John Legend!

    Ik vond het dinsdag ook zo leuk, stonden mijn collega’s me druipend van de regen in hun regenpakken en poncho’s toe te zingen in het bos! Geweldig! :D

  5. Alsnog gefeliciteerd!

  6. Ooohh, jij hebt dus ook al zo’n topdag gehad! Hé-le-maal goed!! Fijn zeg, om de kleintjes te horen zingen :)

  7. Leuk, toch nog onverwacht zo’n fijne dag. Wat mij wel opvalt is, dat je met e-cards niets kunt en dat voor iemand, die de hele boekhouding op de pc doet.

  8. Een prachtige dag voor veel mensen zo te lezen. En ach die e cards, ik denk dan maar zo, ze zullen wel uit een goed hart komen en die muziekjes .. zet je het volume lager :-).
    Veel plezier bij J. Legend (ik kreeg vandaag via msn een aantal nummers van mijn oudste, klonk wel lekker, so enjoy!).

    Oh vergeten te vermelden, ben een tikkie dement aan het worden : http://weblogs.bnn.nl/hemels is mijn nieuwe onderkomen :-).

  9. Nog gefeliciteerd :-)
    Fijn weekend met de kids!

  10. Beetje laat maar… GEFELICITEERD !!!

  11. Te laat, maar niet minder gemeend: Gefeliciteerd!!

  12. beter laat dan niet;
    gefeliciteerd en ik wens je een gewellllllldig nieuw jaar!
    xxx

Geef een reactie

