Klassieker

rugpijn.jpg

Je staat net je benen af te drogen na het douchen. Voorovergebogen veeg je de douchedruppels van je enkels. En dan in een fractie van een seconde kriebelt je neus, vullen je longen zich met lucht in een een krampachtige nies komt dezelfde lucht met veel geluid en kracht uit je neus en mond.. AUUAUAUUAAUAUUAAUU! Je rug.. hij zit vast en het doet ZEER!!
Daar sta je dan, nog nadruppelend van de douche, de misselijkheid weg te puffen, terwijl je niet omhoog kunt komen door de scherpe pijn in je rug, buik en longen.. Langzaam en voorzichtig kom je overeind en zie je jezelf bleek in de spiegel kijken. You didn’t know what hit you..

Het is een klassieker die mij persoonlijk nog nooit was overkomen – tot vanochtend..

Kus,

11 Reacties

  1. Au.. dat wordt vast een fijn weekend :(
    Kersenpittenzak warmen en zo lekker vanavond op de bank, sterkte!xx

  2. Au!! Dat is zeker niet fijn….
    Sterkte met je rug… Doe het weekend maar rustig aan..
    (hihi dat plaatje heb ik pas ook gebruikt op mn log :p )

  3. niet leuk, nee. doe maar lekekr rustig an met je ruggetje.

    bente heb ik net uit de auto in bed gelegd, hoop dat ze nog ff wil slapen! ’t was gezellig!

    fijn weekend, kus.

  4. Ouch! >_

  5. Je bent je zeker rot geschrokken. Raar is dat toch eigenlijk, dt je het ene moment gewoon gezond bent en dan ineens iets krijgt. Maar heb je geen last meer?

  6. Auw! Wat naar! En nu dan? Is de pijn al over of heb je jezelf een hernia geniest?

  7. PS ik doe mee met je zere rug. Voor de derde keer binnen 2 maanden ongesteld. Zucht. En de tweede dag is altijd het ergst. Daarnaast voelt Nisse zich ook bepaald niet lekker. Heeft oorpijn en heeft al 2 keer overgegeven. Ook zeer klassiek, in zo’n boogje. Dus hang ik de hele ochtend al met hem op schoot op de bank…

  8. gebeurt dat mensen vaak? ik heb er nog nooit van gehoord maar succes er mee! schiet het vanzelf terug denk je?

  9. Hmmmm… niet zo best. Sterkte en houd je haaks.

  10. ai! hopelijk gaat het snel over..
    (voorzichtige) knuff ;)

  11. hey… ik kan weer op je site… dat lukte een dag of drie niet… nu weer wel gelukkig ;)

    over je stukje: AU! ik hoop dat het weer goed gaat.

Geef een reactie

