Afvinken

Ik ben bezig met een afvink-lijstje. Nu werk ik regelmatig met dit soort lijstjes, maar de afgelopen weken werd er steeds minder afgerond (en daardoor afgevinkt) vanwege langlopende projecten. Gisteren heeft manlief al twee afspraken gemaakt en vanochtend ben ik fanatiek aan het bellen en afspreken geweest.

Het resultaat: auto kan naar de garage, wij naar de belastingman, ik naar de dokter, wij naar de kapper, ik kan telefonische interviews afnemen, ik sta ingepland voor interviews op locatie, et cetera.
Het ruimt op in mijn hoofd. Natuurlijk moeten we eerst al die afspraken nog ‘uitvoeren’, maar ze zijn in ieder geval nu gemaakt! En dat is lekker :)

Kus,

7 Reacties

  1. Dus nu zit je op het vinkentouw?

  2. Wow weer een hele andere layout….
    Ik leef ook met lijstjes, zonder komt er niks van al die dingen.
    Dus ik “vink” lekker met je mee… ;-)

  3. ah, mooi ziet je log eruit. lieve olifant!

    en heerlijk he, opruimen in je hoofd! nu alles ‘staat’ hoef je het niet meer te onthouden, t staat vast in een agenda. heerlijk!

    xx!

  4. mooi zeg, zo met die olifant!

    als je alles op papier hebt staan kun je je lekker met andere dingen bezig houden, met het mooie weer bijv ;) , fijn! xx

  5. Oh wat een heerlijk gevoel, die vinkjes zetten :D Er is niets beter ;)

  6. mijn vinkjes zet ik om ze morgen niet te vergeten: cocoscreme, tandenborstel, fototoestel, etc…

  7. Heeft het ook opgegven om zonder lijstjes aan de slag te gaan… ben alles wat we zouden gaan doen kwijt… zei overal “ja”op …
    Morgen dus maar lijstjes gaan maken … (dement?)

    Zullen we eens kijken wie er het snelst weer van de lijstjes af is?

Geef een reactie

