Slaap

moe.gif

Ik ben al een tijdje moe. Het begint ’s ochtends al als de wekker gaat. Nog meer dan anders heb ik de neiging tot ‘snoozen’ en ik moet mezelf echt dwingen om eruit te gaan. Koud water in mijn gezicht, het uitlaten van de hond en ontbijt slepen me er doorheen, waarna ik achter de laptop kruip.
Met verlangen kan ik naar de slaapkamer kijken als ik van het kantoor naar beneden loop. Wanneer ik aan het typen ben stel ik me voor hoe ik eventjes de laptop iets naar voren schuif mijn armen op het tafelblad leg en mijn hoofd daar even op laat rusten..

Nu ben ik de laatste weken niet zo heel vroeg naar bed gegaan (onder andere door mijn pasgekochte boeken van Saskia Noort – die ik overigens beide uitheb nu) en is het gewoon ook nog steeds lekker druk. In de vakantie hebben we ogenschijnlijk niets gedaan, maar toch voor het eerst met de kleintjes op vakantie kost het natuurlijk wel energie. Het grijze weer werkt niet mee..

Ach.. het zal wel gewoon een zomerdipje zijn! Ik moet deze week maar even proberen wat extra slaap te pakken en wat eerder naar bed te gaan.

Kus,

12 Reacties

  1. zucht, ja, ik ben ook telkens zo moe. ik zit ook met een mooi-boek probleem waardoor ik ’s avonds te lang lees. en middagdutjes zijn wel verstandig, maar vaak word ik dáár juist ook weer duffig van, doordat ik dan te lang slaap. lastig hoor! haha.
    als ik nu mijn boek nú uitlees, kan ik vaanvond vroeg slapen! hey, problem solved! lol

  2. same here.. ik doe lekker met je mee deze week qua slaap inhalen ;) knus.
    kus!

  3. Jaa ik ben ook zo moe…
    Met zijn allen bijtijds naar bed, lijkt me een goed plan! ;-)

  4. Heb vandaag een óntzettend low key dagje. Gisteren was ook al erg kalm voor ons doen trouwens. En het helpt. Ik voel de vermoeidheid van me af glijden. Ben zelfs vandaag al aan het tekenen geweest!!

    Dus lieve C., tijd om vroeg naar bed te gaan (die boeken zijn nu toch uit) en een dagje nix doen in te plannen.

  5. Even uitleggen: tekenen lukt alleen met rust in m’n kop.

  6. half elf stond ik vanmorgen tot mijn schaamte op. ook ik heb daarover nagedacht en kom tot enkele veroorzakers vd moeheid: teveel pc, teveel lezen, teveel zon en te laat slapen en te weinig seks hahaha. te duidelijk!

  7. Oh bah, jij ook al? Volgens mij zit er iets in de lucht ofzo, zowel ik als Paul als mijn collega hebben hier ook last van! Vroeg op bed dus maar, en hopen dat het vanzelf beter zal gaan!

  8. Zelfs van het lezen van dit logje word ik moe. Ik zou willen, dt ik jouw vermoeidheid over kon nemen. Kon jij werken en ik lekker slapen. Stekte met de vemoeidheid en laat het niet uitmonden in oververmoeidheid.

  9. Dat klinkt helemaal niet goed mensen! Maar wie ben ik om dat te zeggen, ik ben al mijn vermoeidheid kwijt na ons weekendje.

    Welke boeken van Saskia Noort heb je gelezen? En welke vond je het leukst? En… maak er maar gewoon een boekverslag van ;-)

  10. Neem vrij vandaag… koop een hangmat… lekker boek erbij… of slapen…

  11. I do consider all the ideas you’ve presented on your post. They’re really convincing and can certainly work. Still, the posts are very brief for novices. May just you please extend them a little from next time? Thanks for the post. ckeeabedaebc

Geef een reactie

