z.g.a.n.

phone.jpg

Kennen jullie het gevoel: waarom heb ik dat nu niet eerder gedaan?? Laksheid is echt een valkuil in mijn leven. Regelmatig schuif ik dingen voor me uit, vergeet ze, negeer ze. Wanneer het puntje bij het paaltje komt en ik ze toch doe (van uitstel komt niet altijd afstel), vraag ik me vaak daarna af waarom ik niet eerder heb doorgepakt.. :)

Zo ook met mijn telefoon. Een jaar geleden verlengde ik mijn abonnement voor twee jaar en kocht daarbij de nokia 7370 in prachtig chocoladebruin. Ik was zo  blij met mijn communicatiedingetje! De lezers die mijn log al wat langer volgen herinneren zich wellicht mijn ontredderde log over hoe ik er met mijn knie op was gaan zitten. Het schermpje was kapot en de telefoon afgeschreven. Ik vroeg nog wel hoe duur het was om hem te laten maken (zo’n honderd euro), maar dat kon ik niet missen op dat moment en had geen zin in dat gedoe (opsturen, wachten en maar hopen dat het goed komt en niet te veel kost).

Een jaar lag hij in de kast en ik stoeide ondertussen met oude telefoons. Gisteren is hij gemaakt. Ik bracht hem (op advies van de telefoonwinkel hier in de stad) om 10 uur bij de winkel/service point in Emmen en kon hem een uurtje later ophalen – kosten tachtig euro.

En nu heb ik dus weer een ‘nieuwe’ telefoon en vraag me af waarom ik mezelf daar weer een jaar op liet wachten.. ;)

Kus,

7 Reacties

  1. Tja, ik verzeker mijn toestel… omdat ik anders ook een afwachtende houding aanneem. Ik heb dan binnen 4 uurtjes een nieuwe (ook bij het type schade die jij noemt) en dat voor 25 EUR per kwartaal… wel wat duurder dan repareren maar een stuk zorgelozer.

  2. Poeh 80 euro is wel veel geld…
    Maar goed, jij kan nu weer fijn bellen en spelen!!
    Hopelijk heb je er nu nog lang plezier van!!

  3. heb ik regelmatig met studiegrelateerde dingen :)
    kus!

  4. tsjonge! toch leuk, heb je weer een neiwue telefoon:D is gewoon een truc van je;-)

  5. Tja, achteraf… Maar je moet het geld wel hebben en als je het hebt, dan moet je het er ook nog voor over hebben. Ik zou het ook zo gedaanhebben, denk ik. In de kast leggen en ik zie wel.

  6. uh… laksheid?

  7. De eerste allinea
    komt me
    bekend voor…

Geef een reactie

