Jappeta

Kunnen jullie je dat leuke mailtje nog herinneren? Van dat bedrijf dat ik had geïnterviewd en die mij daarna mailde of ik niet ook iets voor hen zou willen schrijven? Vanochtend had ik een oriënterend gesprek om te kijken of we inderdaad iets voor elkaar konden betekenen.
Ruim drie uur later reed ik weer naar huis met een grote grijns op mijn gezicht, een trots gevoel in mijn lijf én maar liefst 11 nieuwe projecten (van folderteksten tot een bedrijfsmagazine) voor mijn map ‘opdrachten’ :)

Om het te vieren, ga ik vanmiddag maar eens extra hard aan het werk!

Kus,

15 Reacties

  1. Nou wat leuk zeg. Van harte gefeliciteerd. Ik kan begrijpen, dat jouw gezicht op lachen stond.

  2. Hee wat goed zeg!!!
    Laat die grijns maar lekker staan!!

  3. jeuj! daar ga ík ook van lachen:)

  4. Dat is mooi… gefeliciteerd.

  5. zooow hee, wat goed!
    heel erg veel succes ermee!
    Kus!

  6. mogen wij over één foldertekst nog creatief meedenken???
    ahhhhh… please!

  7. Jeetje, you rule! Dat moet een ontzettend lekker gevoel geven, gefeliciteerd!

  8. WOOHOO! Stoer zeg!! Gefeliciteerd!

  9. Good for yoouuuu!

  10. goed man! zo vaak kijk ik hier niet meer, domweg omdat ik er de tijd niet voor heb. Maar dan is het des te leuker dat er gerefereerd wordt naar een log dat ik me heel goed kan herinneren, en dat dat een succes story is geworden! Gefeliciteerd!!!

  11. wat gaaf! gefeliciteerd en veel succes ermee! Dus geen tijd meer voor lummeldagjes als gisteren begrijp ik?

  12. ja, dat was ik!

  13. Gefeliciteerd!!

  14. Dit was wel de beste manier om die vervelende bui van gisteren weg te toveren!

  15. super zeg! pluim op je hoed! hou vast dat gevoel!

Geef een reactie

