Pfff

Bah.. ik zit mezelf in de weg. Vanochtend werd ik stram en moe wakker. Heerlijk fanatiek gefietst vanochtend om wat losser te worden, maar in plaats van lekker energiek onder de douche uit te komen daarna, was ik duf. En dat ben ik nog steeds. Er ligt een hoop werk te wachten, maar ik kan me er eigenlijk niet toe zetten. Wil wel even slapen, maar vind dat ook zo zonde. De zon is te zwak om even lekker in te zonnen en te sterk om in te zitten lezen zonder zonnebril.

Eindconclusie: ik ben een beetje chagarijnig… pfff

Kus,

8 Reacties

  1. Ach, zolang het een beetje is..

  2. Dat plaatje van Gordon helpt ook niet echt…

  3. Ah, zó’n dag jah.. Misschien hormonaal? Heb ik ook vaak heel veel last van, in dat geval helpt theunisbloem-olie! Staat voor een paar euro’s in capsule-vorm bij de kruidvat in het voedingssuplementen-rekje!

  4. Ik stond vanochtend ook zo ongeveer op.. (had er ook al over gelogd) Gelukkig is mijn bui weer aardig gezakt!!
    Ik hoop die van jou morgen ook, en dat je weer lekker veel zin hebt in je werk!

  5. Haha je klok klopt niet… het is al 3 voor 1 ’s nachts ipv 3 voor 12… :p

  6. Tja, je hebt van die dagen… Man, je wordt ook zo ontzettend loom van dit weer. Ik heb me er gister helemaal aan aangepast en heb een siesta gehouden. Ik was zonder aanwijsbare reden (de temperatuur?) ingestort om uurtje of 14.30. Probeerde me er eerst nog tegen te verzetten, maar ik sliep al voordat mijn hoofd het kussen raakte gelukkig werd ik op tijd wakker om de ontknoping van Nadal-Federer te zien:)

  7. @ Erica: daarom staat er ook PM achter ;)

  8. Ja maar hij loopt een uur achter bedoel ik…..

Geef een reactie

