Klompjes

Ik heb de eerste klachten alweer gehoord over het ‘veel te warme weer’ en ja het is enigzings benauwd, maar dat kan ik beter hebben dan een regenachtige zomer dus hoor je mij niet klagen :)

Wel keek ik vanmiddag ineens geschrokken naar beneden – wat was er met mijn voeten gebeurd?? Het lijken wel klompjes!!

Ga zo dus even met mijn gezwollen voetjes omhoog en drink nog maar weer wat extra water. Straks komen vrienden eten om hen te bedanken voor het oppassen voor de kat. Ik heb de nassi, de saté en diverse bijgerechtjes al klaar en heb er zin in.

Jullie ook vast een goed weekend!

Kus,

11 Reacties

  1. Oei, nou, als het goed is is het weer op dít moment hard bezig om te slaan, dus hopelijk gaat het strax weer wat beter.. Wel lieve klompjes op het plaatje, met Nijn! Jij ook een fijn weekend he?

  2. dan ben ik wel blij dat ik niet de enige ben ;)

  3. Ik kon net mijn nieuwe schoenen ophalen en heb niet eens de moeite gedaan ze aan te passen: die dikke voetjes er in wurmen zeker?
    Jij ook een fijn weekend.

  4. eh…ben jij ook zwanger dan?
    Ik heb geen klompjes. Ik heb dikke vette klompen. Grmbl…

  5. Pas maar op, want klompvoeten is niet de fijnste ziekte.

  6. ik vind het heerlijk :) een beetje benauwd idd maar met deze tempraturen denk ik altijd aan emigreren naar een warm land :D lijkt mij fijn!

  7. Ik ben dol op warm weer, maar het was vandaag echt TE benauwd, blegh….
    Succes met je dikke voetjes!
    Fijn weekend!!

  8. @suzanne: nee hoor – dit is gewoon ;) LOL

  9. oh…arme jij! Hahaha!

  10. jee cath, ik ben zwánger en heb er niet eens last van! lol
    ah, zie dat susanne ook al had gereageerd, hahaha!

    eet smakelijk! xx

  11. Ik hoor er meer mensen over, maar heb er zelf helemaal geen last van. Ik heb gisteren zelfs twee paar nieuwe schoenen gekocht zonder problemen. Toch klinkt een voetenbadje wel erg lekker. Het is al een beetje laat in de avond, maar nog niet te laat om mezelf te verwennen. Bedankt voor het idee.

    En nog iets, ik heb ook al lang geen nasi gegeten. Nog een goed idee :-)

Geef een reactie

