Onbevrouwd

fuerte.jpg

dit log is even tijdelijk onbemand (of eigenlijk onbevrouwd) hoor!

De vakantiestress is namelijk over zijn hoogtepunt heen, want volgens mij is alles geregeld en ingepakt. De kleinties zijn er en de koffers staan klaar. Vanavond vroeg naar bed en dan morgenochtend vertrekken.
We hebben een heerlijk weekje Fuerte Ventura voor de boeg.. Voor het eerst met de kleintjes vliegen, voor het eerst met schoonfamilie op vakantie. Spannend hoor!

Ik spreek jullie over een ruime week weer!

Kus,

17 Reacties

  1. geniet ervan!!!

  2. Veel plezier!!

  3. Ik was in feb jl op het buureiland Lanzarote
    Het is er nu mooi weer (http://www.weeronline.nl/Spanje/Fuerteventura.htm) :-)
    Veel plezier!

  4. Hey, wat gaaf! Héél veel plezier, geniet ervan! Kus!

  5. Iedereen gaat maar op vakantie….
    veel plezier!!
    (ben vorig jaar voor ’t eerst met mini gaan vliegen, naar Mallorca)

  6. fijne tijd en veilig weer thuis!

  7. Lekker, veel plezier!!

  8. Van mij dus, boven staande bericht

  9. O lekker hoor!!!
    Heel plezier plezier daar!!
    Je hebt het verdiend!!
    Liefs!

  10. Fijne vakantie!

  11. Geniet er lekker van.

    Groetjes Chantal.

  12. Wat heerlijk voor jullie, lekker met de kindertjes op vakantie!

  13. Ik hoop, dat je een heel fijne vakantie hebt (gehad).

  14. Ai, met schoonfamilie. Is dat leuk? :-) (okay, ik weet het, dat is een stom vooroordeel)

  15. zondagskind!

  16. heeeeeeeeeeeerlijk, ik hoop dat je super aan het genieten bent!

  17. Ik hoop dat je een leukere vakantie met schoonfamilie hebt gehad dan wij :-)
    enne, wij gaan in september naar Lanzarote! Ben benieuwd!

Geef een reactie

