snot

snottebel.jpg

Zondagavond was ik binnen een half uur (echt waar) grieperig/verkouden. Ik dacht nog dat het een soort allergische reacties was op een plant of zo, maar helaas. Ik heb geprobeerd het eruit te sporten/zweten, maar dat is niet helemaal gelukt. Ik heb het warm/koud, een hoofd vol snot en een dikke keel.

Volgende week gaan we op vakantie, dus probeer ik met een vitamineoverkill, even niet sporten en wat extra slaap mijn virusje onder de knie te krijgen. Voor de zekerheid bij het inpakken van de koffer maar wat extra pakken zakdoeken toevoegen ;)

Kus,

7 Reacties

  1. Ai.. en dat net voor je vakantie.. hopelijk gaat het snel over!! En inderdaad, een paar extra zakdoekjes kunnen nooit kwaad ;)
    Dikke knuff!

  2. Beterschap!! Misschien een domme vraag (want heb je het al ergens geschreven), maar waar gaan jullie heen?

  3. Hopen dat het net zo snel over is als dat het op kwam!

  4. He das ff minder, en dan ook nog vlak voor je vakantie.
    Hopelijk is het virusje snel weer weg.

  5. Uw neus ziet er zorgelijk uit. Dit vraagt om een extreme make over… Sterkte!

  6. Nou hoor, dat zal je nu áltijd zien, net voor je vakantie komt er nog even een flinke dosis rottigheid jouw kant uit. Goed plan om het rustigaan te doen, hopelijk ben je dan met de vakantie weer fit. Héél veel beterschap!

  7. Beterschap!

Geef een reactie

