digibeet

binary.png

Ik ben niet heel handig met computers, maar kan me goed redden – mits alles werkt. Als er problemen zijn, roep ik niet meteen voor hulp, maar kijk ik eerst zelf even. Zo zijn er al heel wat internetinstellingen, printer – defaults en kleine ongein dingen opgelost. Manlief is mijn backup in de gevallen waar ik niet uitkom.

Afgelopen vrijdag ontving ik van mijn broertje (die heeft dus wél veel verstand van nulletjes en eentjes) een router [ik spreek het zelfs goed uit: rauter ipv roeter], zodat ik wireless in huis kan internetten met mijn laptop. Installatie-cd zit er bij én een handleiding. Vanochtend dus geprobeerd (met manlief) de boel aan de praat te krijgen. Jullie raden het al: dat is mislukt!

Hahahaha worden we als digibeet weer even met de neus op de feiten gedrukt. ;)

Kus,

PS1> Speciaal voor de echte wizzkids en computerfanatics, klik op het plaatje – totale abacradaba voor mij LOL
PS2> Om te ‘bewijzen’ aan mezelf dat ik best handig ben met computers en bestanden, heb ik er weer even een nieuw lay-out op losgelaten.. lekker fris en helder!

EDIT: My man rules! Gisteren na het sporten kwam ik thuis en zat manlief trots op de bank – mét een werkende draadloze laptop :)

11 Reacties

  1. Voor mij ook een totale abacadabra (leuk galgjewoord!)! xx

  2. LOL

    dus nu nog maar ff via een modem?

  3. Ben ook best wel goed met die dingen hoor. Ik ben zelfs de backup voor Manlief. Maar met 1-tjes en nulletjes moeje bij mij niet aankomen. Dat is dan weer te wiskundig.

    vond eigenlijk andere lay-out leuker….
    :-}

  4. Wanneer komt broerlief langs om de boel werkend te maken. Opsturen/ontvangen is een, nu mag ie het karwei ook afmaken ;)

  5. Ben het met Eric eens, dat kan broerlief vást wel even voor jou doen! Af en toe moet je je gewoon niet te geëmancipeerd opstellen! :D

  6. Een enkele keer roep ik ook de hulp in van en ander. Soms is dat nodig.

  7. Je zult toch eerst internetverbinding moeten maken met een “draad”. Daarna kun je pas “draadloos” internetten.
    Overigens heb je het weblog wel heel mooi gemaakt.

  8. My man rules! Gisteren na het sporten kwam ik thuis en zat manlief trots op de bank – mét een werkende draadloze laptop :)

    WIE LAG ER ACHTER DE BANK? ;-))))

  9. Ik ben ooit wel eens goed geweest in binar tellen, heb ik gehad bij natuurkunde op de Havo.. alleen das al 10 jaar terug dus vond die sommetjes best pittig :D
    kus!

  10. @ Neel: was het nu tien jaar terug of twee jaar?? LOL

  11. haha, nee tien, oftewel 1010 jaar terug ;)

Geef een reactie

