Voyage

india1.jpg

Vrijdag bij Miekuh hoorde we India Arie op de radio.. Zucht – wat is dat prachtige muziek. Haar cd Voyage to India heb ik werkelijk helemaal grijs gedraaid toen hij uitkwam en de jaren daarna. In de loop der jaren is de cd met verhuizingen en wisseling van relatie verdwenen uit mijn cdcollectie. Ik bedacht me dus vrijdag dat ik die maar weer eens op moest zoeken/vragen/kopiëren.

Vanmiddag even snel in de stad om de cd van Dennis te halen voor manlief (als cadeautje – nu maar hopen dat hij het log niet leest, voordat ik het geven kan). Ben daar meteen de stoffige oude bakken ingedoken en kwam daar met een voldane grijns uit: mét Voyage to India natuurlijk ;)

Kus,

13 Reacties

  1. Nu kunnen jullie beide weer een cd grijs draaien…
    X.

  2. Oh heerlijke cd inderdaad … Heb hem zelf ook helemaal grijs gedraaid en was helaas van de zomer op vakantie dat ze in Paradiso stond.

  3. heerlijk! beide cd’s. ten minste, ga uit van de goedheid van dennis, hahahah

    xx!

  4. ik ken in amsterdam: haring arie en rooie arie. maar india arie… neuh! ga ‘m wel ff googlen.

  5. @ gieling: het is een haar ;)

  6. en als je ‘m niet had gevonden had je m van mij kunnen copy-en! geniet ze!

  7. India Arie ken ik, maar Dennis???

  8. Dennis = beugelbekkie = leuk = nog niet helemaal volwassen = zeer goed te doen met het zonnetje in de auto op weg naar…

    op weg naar = strand, terras, zelfs werk kan ik je melden… ;-)

  9. De enige Arie die ik ken ging op muzieksafari (http://archief.trouw.nl/artikel?REC=tr-19981031-000000010)

  10. Wat leuk zeg. Heb je die nou ingepakt om die door manlief aan jou te laten geven?

  11. @vedat: Nee, zo erg was het nog net niet ;)

  12. Haha, goed om zoiets gelijk te kopen, daar kan je dan helemaal blij van worden! Veel plezier allebei, met jullie nieuwe cd’s :)

  13. Zij treedt over een maandje op, op North Sea Jazz.

Geef een reactie

