Veer

veertje.jpg

Vorige week had ik een onwijs leuk interview met een eigenaar van een nieuw op te zetten bedrijf in de branche waarin in werk. Zijn enthousiasme en plan van aanpak werkte enorm aanstekelijk en ik had het gevoel dat we op één lijn zaten.
Ik werkte het artikel uit en kreeg het met slechts een kleine correctie terug en een compliment voor de schrijfstijl. Altijd leuk natuurlijk :)

Gisteravond zat er nog een mailtje van deze man in mijn inbox:
Ik heb nog een brutaal vraagje: Volgens mij werk je freelance voor **. Zou je ook bereid zijn voor ** werkzaamheden te verrichten? De enthousiaste manier waarop je schrijft is opgevallen en je weet bovendien al veel over het vakgebied. De komende tijd moeten wij verschillende teksten produceren. Brochures, nieuwsbrieven en de verschillende nieuwe websites zijn daarvan een voorbeeld. Natuurlijk kunnen de nodige teksten ook hier in elkaar geknutseld worden, maar ik heb het gevoel dat jij je hand er nauwelijks voor om hoeft te draaien. Laat je mij even weten of je dat iets lijkt?

Drie keer raden wat ik heb teruggemaild…

Kus, 

18 Reacties

  1. volgens mij lijkt jou dat wel wat :)
    kus!

  2. Wauw goed zeg… Wat een complimenten..
    Die veren heb je verdiend hoor!

  3. en dat ga jij natuurlijk doen! ..toch?

  4. woehoeoe!
    :D

    you rock!

  5. Je gaat als een veer, eh speer, dame!

  6. Wauw, goed bezig!

  7. Ik hoop dat mijn salaris zwaarder weegt dan dat veertje.

  8. Jeetje, wat moet dat een heerlijk gevoel geven! Goed hoor!

    (en ik ben ondertussen best nieuwsgierig waar ik artikelen van jou kan lezen!)

  9. Leuk :)
    Maar blijf je wel aan jezelf denken???

  10. En terecht, die veren die jou toegestoken worden :) Go for it, girl!

  11. Da’s een lekker gevoel…!

  12. fijn zeg!!! da’s nog eens leuk om te horen!! vind het echt super dat het zo goed gaat!

  13. YEAH!!! my sistah is the best!! hihi

    kusss

  14. zo’n veer doet mij altijd aan forrest gump denken, maar dit terzijde. ehhh… voor ** gaat de zon op….

  15. Ja? Ja? Ja?

    Heb ik het goed?

  16. @ nienuh:
    ja, ja, ja!

    ;)

  17. Waarom wil je nou, dat ik drie keer raad. Ik weet het zo ook wel hoor. Je hebt het aangenomen. Zeg me niet, dat ik het fout heb, want dan moet ik echt nog twee keer raden.

  18. Waar een blog allemaal niet goed voor is?

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

