Mooi

Het was een mooi (lang) weekend met de kleintjes. Het is altijd weer even kort aanpassen aan de regels in dit ‘thuis’. Maar het is heerlijk om te zien dat ze zich verder helemaal op hun gemak voelen. Nu ze er langer waren (vier dagen) wordt het weer duidelijk hoeveel rust die kleine regeltjes ook bij hen brengen. We doen het goed als gezinnetje samen. Quality time (ondanks het werken van ons tussendoor en vooral ’s avonds) waar we allevier van hebben genoten.

We zullen het er weer 12 dagen mee moeten doen. “Konden we hier maar honderdduizendmiljoen nachtjes slapen hè?’, zei ons mannetje gisteren op de terugweg met een zachte stem. “Ja lieverd, kon dat maar.. dat zou fijn zijn.”

Kus,

14 Reacties

  1. mooi mannetje :)
    kus

  2. :’) de schat. zucht! fijne woorden.

  3. Mooie woorden hoor!
    Fijn dat ze het toch zo goed naar hun zin hebben bij jullie…

  4. Kreeg kippenvel van die woorden. Wat een schatje.

  5. Ja, kon dat maar…
    Kon ik nog maar een keertje bij mijn oeder langs om een bakkie te doen…
    Of met mijn vader bomen over het leven…
    Nu rest alleen nog een grafsteen die langzaam verzakt.

  6. fijn he, zo’n opmerking van een van jouw kindjes… want dat zijn ze gewoon… ook van jou.

    zo roept een van mijn kleintje elke keer dat ze met het vliegtuig naar nederland komt en dan bij mij komt slapen… en dan zit ik toch weer met tranen in de ogen (fijn joh, zwangerschapshormonen)

  7. Heerlijk zo’n uitspraak.

    Groetjes Chantal.

  8. misschien zijn dit behalve de meest dierbare, ook tegelijk de schaarse momenten die je nooit meer vergeet.

  9. Ja kinderen dwingen je tot regelmaat, soms vervelend, maar het kan ook fijn zijn. En na die woorden ben je vast je werkstress weer helemaal vergeten.

  10. Aaaaahh, wat een snoepie, die kleine man van jullie :) Daar smelt je toch van? Maar hopen dat die 12 dagen omvliegen!

  11. Mooi!!! :-)

  12. Och die kleine man! Hij kómt ook nog heel veel nachtjes bij jullie slapen, al zitten er ook nachtjes bij zijn moeder thuis tussen.

  13. PS Jip is me nog steeds maar wat dankbaar voor de kleertjes van jullie kleine man! En ik ook! En iedere dag zegt ie nog wel een keertje ‘mam, ik heb een écht ridderkasteel!’. Dank je wel dus.

  14. Zucht. Wat lief!

Geef een reactie

