Camerawerk

edit donderdagochtend: Het is helemaal niets geworden dinsdag! De zaal zat zo vol dat de vantevoren opgestelde camera mij helemaal niet meer kon zien, omdat er net een boom van een kerel met zijn rug in beeld zat ;) Ik kon hem toen niet meer verzetten, omdat je van het begin (binnenkomst deelnemers) tot het eind moet filmen. Ach ja.. vanavond herkansing..
[Oh.. en voor de lezers die mij graag wilde zien op band – sorry. Wanneer je mij wilt zien fietsen, zul je toch echt een keer een les mee moeten doen ;) ]

camera.jpg

Zoals de meeste vaste lezers wel weten, geef ik tegenwoordig RPM les van het Les Mills sportprogramma. De richtlijnen zijn behoorlijk streng (en gericht op het specifieke programma en de choreografie van hen) en de licentie om les te geven internationaal. Echter, je moet het wel bijhouden met verplichte workshops en eens in de zoveel tijd een video opsturen waar je op beoordeeld wordt.
Mijn voorlopige licentie (die je krijgt na het slagen voor de cursus) loopt bijna af en ik moet voor 11 mei mijn praktijkvideo hebben opgestuurd.

Vanochtend generale repetitie gehad in mijn eigen les. Vanavond neem ik twee lessen over van een geblesseerde collega en heb ik dus naast fanatieke fietsers ook nog een camera die naar me kijkt.

Mijn ’15 minutes of fame’ ;)

Kus,

14 Reacties

  1. da’s heel vreemd, om je zelf terug te zien op de tv:) ik moest het ook een aantal keren, voor de opleiding. Ben benieuwd hoe ‘streng’ ze je beoordelen. xx!

  2. oh ja, SUCCES natuurlijk! haha.

  3. Spannend! Ik moest hetzelfde in de opleiding als Miek en knipte de eerste keer nadat ik mezelf terug had gezien meteen pardoes mijn haar er af. Zelf, in de pauze van school. Vond mezelf er zó tuttig uit zien!

  4. On line te volgen voor ons neem ik aan :)

  5. Wat een schattig cameraatje…

  6. Neem aan dat er wel een streampje op je log komt?
    Succes!

  7. Die camera maak het exstra spannend.

    Groetjes Chantal.

  8. En wat krijgen wij van jouw kunsten te zien?

  9. Aaaww, balen zeg.. Wanneer ga je opnieuw?

  10. Hihi, vanavond dan die lange kerel maar naar de andere kant van de zaal dirigeren!

  11. wat sneu .. en gelijk heb je LOL

  12. hoeveel km wordt er nou tijdens zo’ n sessie weggetrapt…?

  13. geweldig toch, heb je gelijk een promo video! suc6!!

  14. lijkt me gek, jezelf terug zien op band. succes!

Geef een reactie

