Discipline

Je eigen bedrijfje vanuit een thuiskantoor bedrijven vergt discipline. Soms gaat me dat heel makkelijk af, andere keren is het moeilijker. Zoals vandaag..

Nadat we gisteren een dag hebben genoten van het water, de natuur, familie en de zon, moest ik vandaag verstek laten gaan. Manlief is gelukkig wel gegaan (wil nog wel eens uit loyaliteit dan ook thuis blijven, maar dat werkt natuurlijk niet) en staat op de surfplank vermoed ik.

Ik zit in mijn binini, dat wel, in de tuin te werken. Het kan nog zo mooi zijn buiten, maar de artikelen moeten af. Het zijn er teveel voor vandaag, maar alles wat ik vandaag doe, is in ieder geval gedaan.

En dus: spreek ik mezelf weer even heel gedisciplineerd toe, pak nog wat water en ga weer aan de slag!
Wees gerust: ik ben niet zielig, maar enkel een ondernemer die veel vrijheid heeft en die ook neemt, alleen nu even niet ;)

Kus,

7 Reacties

  1. Vandaag doe ik helemaal niks meer… AZ heeft verloren.

  2. Joh, wat goed van je! En achter in de tuin in het zonnetje in je bikini werken is altijd nog beter dan op een stoffig kantoor te moeten zitten, toch?

  3. Het voordeel is dat je inderdaad gewoon lekker in de tuin kan werken, dan op een zoldertje ofzo…
    Ach er komen nog genoeg mooie dagen om er op uit te trekken…. Morgen bijvoorbeeld…. ;-)

  4. Heb je nog wat discipline over ? Ik kan wel wat gebruiken…

  5. Wat is er leuker dan ondernemen in een bikini in de zon. Veel ondernemersplezier.

  6. Ai, de discipline opbrengen om jezelf aan het werk te zetten op een zonovergoten dag. Dat kan ik af en toe zelfs op mijn normale werk niet. Respect!

  7. Knap hoor, ik zou denk ik al heel snel moeite hebben met mezelf ertoe zetten.. En och, in de tuin in de bikini werken.. Het kan slechter, dat is óók wel weer zo!

Geef een reactie

