Maya

mayadebij.jpg

Zoals jullie al gemerkt hebben, ben ik een bezig bijtje. Momenteel schiet niet alleen het bezoeken van jullie logs erbij in, maar ook het bijhouden van en schrijven voor mijn eigen log.

Links die al tijden aangepast moeten worden, berichten die wel geschreven zijn in mijn hoofd , maar waar ik momenteel de puf en de tijd niet voor kan vinden om ze echt te ‘posten’. Vergaderingen, afspraken, deadlines, opdrachten, een vol hoofd met ideeën en een lichaam dat niet helemaal fit is.. ach, het loopt allemaal wel los.

Gelukkig gaat het weer helemaal  ‘mijn’ kant op – heerlijk die zon en warmte! Ik zal weer eens even mijn log-ritme proberen te vinden – tussen de werkzaamheden en ontspanningsdingen door. Met jullie verder alles goed?

Kus,

4 Reacties

  1. Toch een goed teken dat je het zo druk hebt!
    Met een eigen zaak, moet je geen tijd hebben om te vervelen!
    En ach onze logs lopen niet weg hoor!
    Zolang je maar reacties met terugwerkende kracht gaat plaatsen! :p hahaha
    X.

  2. Oh, hoi, daar is ze weer even :) Maakt niets uit als je even weinig tijd hebt toch? Het moet geen verplichting worden hoor, dan is de lol er volgens mij per direct vanaf.. Neem de tijd maar lekker hoor :)

    Hiero is het overigens prima, dank je :) Morgenavond gaan we onze ringen ophalen!

  3. alles goed hier hoor meis,
    ik ga bijna naar Londen, jeeeeej!
    kus!

  4. Met dit weer vermaak ik me prima.
    Geniet van deze mooie “mooi weer” periode :)

Geef een reactie

