Waardering

voorjaars.jpg

De bel gaat, Mars doet open en ik hoor in de gang gekraak. Hij komt de trap op lopen met een enorme bos prachtige bloemen in zonnig geel. Huh? Voor mij?

Het kaartje is duidelijk: Ontzettend bedankt voor je enorme inzet. Ik heb het erg gewaardeerd!

Gaaf hè?! Het was dus van de opdrachtgever waar ik vrijdag & zaterdag voor op een congres was (door mijn opdrachtgever georganiseerd). Dát is dus waardering waar ik enorm blij van wordt :) Ik krijg betaald voor de opdracht en het is voor mij niet meer dan logisch dat ik bij de organisatie van zo’n congres niet alleen ‘op mijn eigen eilandje blijf klooien’, maar ook een handje help bij andere als dat nodig is. Desalniettemin is het heerlijk dat het zo gewaardeerd wordt.

Waardering die ik weer waardeer en zeer motiverend werkt! :)

Kus,

17 Reacties

  1. Wauw dat is nog es leuk!
    Waardering krijgen is altijd leuk maar een bos bloemen erbij is helemaal super!
    Weet je tenminste dat je niet voor niks zo hard werkt…

  2. Ps. je hebt mijn link nog steeds niet veranderd…
    Maar zag dat er wel meerdere links nog moeten worden aangepast hihi…

  3. @ Erica (en anderen)
    Ja.. ik weet het – mijn log (en mijn logbezoek aan anderen) loopt behoorlijk achter. Beloof beterschap, maar niet eerder dan volgende week LOL ;)

  4. goed zeg! heel fijn. xx

  5. een hele enkele, unieke keer is het inderdaad nog leuker te ontvangen dan te geven!

  6. Lekker is dat… dat geeft energie… ik heb ook iets in die trant geschreven op mijn log.

  7. Oh lekker. En geel! Zomers!

  8. Kijk, dat is goed ontvangen! :D

  9. joh wat leuk… geniet maar van die mooie bos…

  10. wat wil je nogmeer. Mooi gebaar!
    Kus

  11. Oh, super zeg!! En terecht, het is misschien niet meer als logisch, maar dan júist doet een beetje waardering érg veel goeds :)

  12. Zoiets doet een mens goed :)

  13. Leuk zeg! een lekker fleurig zomers boeket? fijn!

  14. Wat heerlijk! Wat doe je het toch goed!

  15. Heel leuk toch, dat jouw werk zo wordt gewaardeerd. Gefeliciteerd.

  16. Ja ik kan me helemaal voorstellen dat dat super is, om zo’n bos bloemen te ontvangen. Ga zo door, je bent kennelijk erg goed bezig!

Geef een reactie

