Ingehaald!

Poehé, het genieten van het mooie weer dat ik vrijdag en zaterdag misliep, heb ik dubbel en dwars ingehaald vandaag! Superlekker! Vanochtend eerst gefietst, daarna nog even gezellig wat gedronken in de tuin en vervolgens vertrokken naar het water en de natuur. De hele middag hebben we vertoefd op de watersportcamping waar we barweinig aan watersport hebben gedaan LOL Wel zijn we wezen varen, hebben we genoten van de zon en het gezelschap :)

En nu ga ik even een deel van het niet-verrichtte werk inhalen. Net een plens water in mijn gezicht om wakker te worden. Een fles water naast de laptop om het lijf te hydrateren en een kaugompje in de mond voor een scherpe geest.
Kortom: klaar voor en avondje flink doorwerken!

Kus,

5 Reacties

  1. succes meis, wil nu vast wel na zo’n heerlijke dag.
    Kus!

  2. oef, na zo’n duffe dag nog weer actief worden, blegh! maar wat heerlijk hè, dat je dat gewoon maar kan doen? xx!

  3. Water naast de laptop???

    Bij mij in huis zijn er maar 2 regels (om het simpel te houden) :
    1. niet roken
    2. geen vloeistoffen in de buurt van mijn laptop.

    En ik ben heeeeel streng…

  4. Fijn he? Wel ineens érg warm, zo’n dag tussendoor, maar wel genieten hoor :) Ben lekker wezen fotograferen met mijn broertje gisteren :) Was wel blij dat het vandaag iets minder ‘beaming’ was, dan doet werken toch echt veel minder pijn ;)

  5. Oh heerlijk, die zon! Is het werken gisteravond nog gelukt?

Geef een reactie

