Opgesloten

Twee weken geleden zat ik in Bologna. Ook al was het voor beursbezoek, ik zag mezelf al helemaal wegdromen in het Italiaanse zonnetje. Hier in Nederland was het prachtig weer, maar in Italia ontving ik regen en slechts 10 graden. Jammer hoor.

Ik ben een echt zomermens. Ik kan goed tegen de warmte, ben gek op de zon en heb veel meer engergie in de warme maanden. Dat het deze week zomerweer wordt, vind ik dan ook helemaal super! Echter.. we hebben deze week in het Noorden vooral bewolking gehad. Vandaag, morgen en zondag wordt het beter: zomer bijna!

Heeeeeerlijk!!! Ware het niet dat ik zo vertrek voor een congres in Nieuwegein en vandaag en morgen verplicht de hele dag binnen moet zitten, hahahahhaa jammer hoor!

Genieten jullie ook een beetje extra voor mij??

Kus,

11 Reacties

  1. ik ben ook echt een zomerkindje, en ook al was het de afgelopen niet echt heel koud, ik heb toch verschrikkelijk moeten wennen aan het nederlandse weer na 3 jaar in de antillen gewoond te hebben… sinds gister al wel weer zonder jas en met korte mouwen buiten gelopen… heerlijk….
    en ik geniet al voor 2, dus genieten voor 3 kan ook best ;)
    Ik hoop dat je toch nog een beetje meekrijgt van het lekkere weer (misschien tijdens de lunchpauze lekker buiten eten??)

  2. voor jou zal ik mijn uiterste best doen vandaag ;)
    kus!

  3. Vandaag zit ik ook nog de hele dag binnen (wel vlakbij het open raam) maar morgen zal ik dubbel en dwars genieten.
    En jij haalt de schade gewoon zondag in, dat schijnt het pas écht warm te worden!

  4. Ik zal mn best doen ;)

  5. Vandaag zat ik ook nog de hele dag binnen hoor. Buiten zag het er niet al te super uit, wel warm maar niet volop zonnig!!
    Morgen, zondag en maandag ben ik vrij, laat dus nu maar komen, want ik gedij ook pas bij temperaturen boven de 20 graden!!!

  6. Niks saaier dan een congres. Ik bedoel binnen zitten.

  7. Ik heb een hekel aan echte warmte…maar 20 a 23 graden trek ik prima. Ik zal dus mijn best doen voor ‘ons’ ;-)

  8. ‘k Doe mijn best!

  9. Ja, heerlijk is het hè! Heb alleen mijn benen nog niet geschoren en loop dus nog in (een veel te warme) lange broek rond. Maar morgen, als we feest van Rinke’s ouders hebben gaat het zomerjurkje aan hoor!

    ps. Het is toch punt.nl geworden, daar had je nog net wat meer artistieke vrijheid én een fotoalbum op je log (iets waar jij niet echt op zit te wachten natuurlijk). Kom maar kijken: http://santenkraam.punt.nl/

  10. Bologna. Daar ben ik zo’n twintig jaar geleden, tijdens een liftvakantie, nog eens afgezet, zo rond middernacht op een straat wat later een tippelzone bleek. De nacht hebben we toen in een greppel in onze slaapzak doorgebracht. Was wel warmer toen. ;-)

  11. Ik kan helemaal niet tegen te warm weer, 25 graden is warm genoeg. Daarom geniet ik dit weekend ook met volle teugen. Vrijdag gefietst, gister gewandeld en aan het begin van de avond een terrasje gepakt… ik heb al wel een beetje voor jou genoten.

Geef een reactie

