Cold Feet

cold-feet.jpg

Wat ben ik blij dat het voorjaar is! Alles begint weer te bloeien en te groeien (dat levert dan wel weer prikogen en niezende neus op, maar ja) – heerlijk!

Vanochtend moest ik twee keer kijken naar het weerplaatje – 18 graden? Yes!! Helemaal super!

Dus loop ik vandaag in mijn legging en korte spijkerrok. Deels blote benen en blote voeten in mijn schoenen – helemaal zomers. Als ik eerlijk ben.. beetje te zomers, want ik heb koude voeten ;) Volgens mij halen we hier in het Noorden die 18 graden niet vandaag, hahaha

Kus,

PS> het plaatje gaat over een ander soort koude voeten. Superleuke serie! Ik heb hem helemaal op dvd (heb ik niet veel van, dus dat zegt wat), maar al een tijdje uitgeleend. Toch maar weer eens terugvragen en kijken – heerlijke Britse humor en drama!

7 Reacties

  1. Ja het weer viel hier ook tegen…
    Bijna de hele middag toch wel bewolking gehad.
    Al schijnt nu de zon weer vollop…

  2. Ik vond het wel een dag voor mijn vrolijke zwart met witte stippen pumps, maar heb toch nog pantykousjes aan. Van het weekend, als we de weermannen mogen geloven, dan kunnen we écht met blote voeten in schoenen (of misschien zelfs wel slippers) naar buiten!

  3. Ow, Cold Feet, geweldig! Behalve als je ze hebt dan. Ben vandaag nog maar verstandig geweest, maar dit weekend is het weer tijd voor mijn nieuwe open schoentjes! Jippie!

  4. volgens mij hebben we de 18 niet gehaald, maar het was evengoed mooi! vandaag voor het eerst de hele dag de bakkerijvoordeur open gehad!

  5. Als ik de weerberichten mag geloven misstaat een badpak komend weekende niet :)

  6. Nou, hier in de Achterhoek was het ook lang geen 18 graden hoor. Al heb ik wel met korte mouwen gefietst.

  7. de bloei van de tulpenboom en de roze prunus markeren de mooiste tijd van het jaar.

Geef een reactie

