Record

record.jpg

Wauw.. ik heb een bijzonder record gebroken. Zowel eerste als tweede Paasdag heb ik (terwijl ik wel -deels- thuis was) mijn laptop dicht gelaten. Geen mails gecheckt, niet gewerkt, geen log bezocht. En zonder schuldgevoel :)
Wel zat ik vanochtend voor half acht al weer achter de computer. De urgente mails weg te werken voordat ik mijn RPMles zou geven om 9.00 uur.

Lekker gevoel hoor en nu gewoon weer vol aan de bak. De achterstanden inhalen LOL

Hoe staat het met jullie Paasachterstand??

Kus,

7 Reacties

  1. Alleen wat achterstallige administratie en een paar emails/smsjes die nog beantwoord moeten worden..
    Ach een paar dagen zonder pc/laptop moest zo af en toe best kunnen….

  2. Oh, weet ik niet. Ik ben vandaag vrij, en ga morgen weer werken. En dan zie ik wel.

  3. Valt heel erg mee, ik heb een heerlijk rustig dagje vandaag. (maar dat zal morgen dubbel en dwars worden ingehaald denk ik..)

  4. Heerlijk toch eventjes niks? Zit je er daarna weer met heel wat meer plezier achter :)

    Ik heb vooral een paasachterstand wat betreft de stof die voor de tentamens in mijn hoofdje moet zitten *zucht*

  5. Geen achterstand… ‘k lig lekker op schema.. bepaalde zaken net voor Pasen afgerond en nu lekker genieten van wat rustige avondjes… al heb ik morgen wel een klusje… ach, weer eens wat anders dan een magazine samenstellen ;-)

  6. Mijn achterstand is er alleen maar op vooruit gegaan met de pasen, we hadden eindelijk tijd de anti-inbraakstrip die we al een weekje of twee hadden liggen te bevestigen aan de voordeur en het huis is lekker schoon :)

  7. Ik heb met mijn stomme kop een boek thuis laten liggen waarvan ik vrijdag een recentie in moet leveren.. vandaag komt ie met de post hier in Groningen.. hopelijk. Dus ja, beetje achterstand..
    Kus!

Geef een reactie

