Mag ik me even voorstellen..

krullenbol.jpg

Een nieuwe coupe is bij mij een nieuwe coupe ;)

Op de (drukke) verjaardag vanmiddag liep mijn schoonmoeder me zelfs bijna voorbij. Hahahaha, het is ook wel iets anders natuurlijk: superstijl shouderlang haar of een bos met krullen in een hippe bob geknipt.

Zelf was ik al laaiend enthousiast bij het idee en helemaal toen ik het resultaat zag! Mijn omgeving (inclusief Mars en mijn moeder) hadden er een hard hoofd in. Krullen? Zou ik dat nu wel doen, maar kennen me langer dan vandaag en wisten dat tegenstribbelen toch niet zou helpen bij zo’n koppige trien. Gelukkig is inmiddels iedereen (inclusief Mars en mijn moeder) positief over mijn nieuwe krullebol. Vanochtend in de sportschool en vanmiddag op de verjaardag veel leuke reacties gehad met mijn voorjaarscoupe.

De komende weken ga ik dus als krullebol door het leven. En als de uitgroei de coupe heeft verpest? Dan gaat de schaar en in en wordt het lekker zomers kort. Heerlijk – veranderingen :)

Kus,

PS> helaas geen foto, maar het lijkt best op de foto van het vorige log. Alleen dan iets lichterbruin (mijn haarkleur) en nét iets hipper. :)

11 Reacties

  1. Haha ja das wel ff iets anders..
    Fijn dat het zo goed bevalt.
    Leuk hoor!!

  2. Geweldig, helemaal fijn!! Jij gaat fris de pasen in!

  3. En dan ook nog in een bob je bent een trendsetter.

    Groetjes Chantal.

  4. Klinkt leuk hoor, komt er nog een foto?
    Ik heb altijd heel gewaagde ideeen, maar net voordat de kapper vraagt ´wat mag het deze keer zijn?´ bedenk ik me altijd dat ik het maar net zo doe als vorige keer….

  5. Dat schoonmoeders je voorbij lopen, is alleen maar gunstig. Dus straks opnieuw de krul erin, niks afknippen. Een vrouw hoort toch lang haar te hebben of zeg ik nou iets geks. :)

  6. Net een nieuwe coupe en nu al met de gedachten bij de volgende! Geniet jij nu eerst maar lekker van je weelderige krullen!

  7. ;-) Wat een plaatje ;-)

    Vrolijk pasen!

  8. Ik vind dit toch ook wel een hele mooie foto hoor – lol ;D

    klinkt hip, cath! en straks helemaal kort? – spannend!

    vrolijk pasen!

  9. en toch, toch wachten wij, het genootschap der webloghelden, met smart op uwer foto…

  10. We doen alles om ‘hip’te zijn en te blijven, zelfs de schaar erin .. totdat we kaal zijn! Ik hen nog een aantal petjes, mutsjes em alpino’s liggen vanuit wat ik nu beschouw mijn allerhipste tijd (net niet kaal maarrrrr dat maakte alles zo pikant).
    Heeeeel kort haar kan heeeeel vrouwelijk zijn, tis maar dat je het weet LOL.

  11. Welkom bij de krulfamilie! En als ik je een tip mag geven: Brilliant Brunette Lustrous Waves van John Frieda. Gaan je bruine krulletjes heel mooi van glanzen!

Geef een reactie

